dijous, 29 de maig del 2008

Em presento


Hola, sóc l’Esther. Una persona més d’aquest món que, com gairebé tothom, busca la felicitat en les petites coses que em passen a diari.

L’altre dia vaig descobrir que la Mirashka i l’EmmaK (dues persones amb les que últimament comparteixo moltes i moltes coses) tenen un blog personal i em vaig dir: per què no en faig un jo també? Així q em vaig posar una mica pesada amb el meu senyor marit, en Jordi, que és informàtic i ja el tinc (xato que ràpid ets :-P)

Que pretenc amb la creació d’aquest blog? doncs que les meves “cosetes” queden aqui per a la posteritat per què algun dia el meu fill (ja en parlaré d’ell) o fills (si en tinc més que no ho sé pas) i els meus nets (si en tinc) i, en definitiva, qui vulgui (si es que vol molta gent) pugui saber com ha anat la meva vida, com sóc i quines coses (espero que interessants) m’han passat al llarg del temps.

Això serà com un diari obert al món on explicaré les coses que em passen i que enmagatzemo a la meva memòria que, en definitiva, és com un petit calaix.

8 comentaris:

persefone1999 ha dit...

hola wapa..soy persefone1999, felicidades por tu blog, espero que poco a poco lo puedas ir llenando de grandes historias interesantes y divertidas como tú eres!!un beso grande

Esther ha dit...

Gracias wapa :-) Y que tú las disfrutes conmigo jeje!!

Maog ha dit...

Olé, esta tambien me gusta más a mi! te iré leyendo wapi!

Esther ha dit...

Verdad que sí MAOG¿? es que la otra la pantalla era muy estrecha!!

Mirashka ha dit...

ande vas a parar! molt millor!!!!!

Esther ha dit...

Jejeje!!

miriam ha dit...

Hola guapiii!!!!
que m'he passat pel teu blog i que m'ha encantat..aix això dels blogs sempre m'emocionen.. jeje molt xulo i que espero poder compratir molts bons moments amb tu, de part de l'altre pupis del foro!!!

petonetss!!!

t'aniré llegint!!!

Esther ha dit...

A veure si és veritat i compartim moltes i moltes coses :-)