dimecres, 25 de juny del 2008

Losing my religion

L'altre dia al cotxe va sonar "Losing my religion" i em va sonar familiar. Vaig fer una ullada al meu arxiu memorístic i de sobte vaig trobar una foto meva. Era asseguda en un karaoke i cantava aquesta cançó (o almenys ho intentava) amb algunes amigues (algunes d'aquestes amigues encara hi són i d'altres no).

Vaig dir a en Jordi: qui no ha cantat aquesta cançó en algun karaoke? I bé, ell no l'havia cantat però jo crec que és una d'aquelles cançons que la majoria de gent que conec ha tararejat en alguna ocasió o si més no la coneix. Ell mateix no l'havia cantat al karaoke però la coneixia perfectament.

És una cançó que em fa pensar que, de vegades, estem compartint aquest món amb gent que ni coneixem ni coneixerem mai però que en un moment donat de les nostres vides segur que hem coincidit per uns segons tararejant exterior o interiorment "Losing my religion" i és que el món és tan petit...

3 comentaris:

Mirashka ha dit...

puff, jo només he cantat dues cançons a un karaoke: una de las Grecas i... Susanita tiene un raton!!!! ja ja ja es que soc molt kitch! Pero qui no coneix Losing my religion, encara que personalment de REM em quedo amb Stand ( http://www.youtube.com/watch?v=yQBtcq3SWdo ) es una canço que sempre m'anima!

Jordi Bufí ha dit...

Ja saps que jo soc més de cantar a la dutxa :P

Esther ha dit...

Si, per sort pels que van al karaoke i per desgracia pels veins jaja!!