dimecres, 4 de juny del 2008

M'estic fent gran

M'estic fent gran...

Fa unes setmanes passejava l'Andreu quan, de sobte, li va entrar gana. Jo, com a bona mare, vaig còrrer a seure en una terrassa per donar-li el biberó. Estava allà asseguda i vaig pensar que a mi mai m'ahavia agradat seure en una terrassa i molt menys sola i ara tampoc no estava malament i es que m'estic fent gran...

Als pocs dies en Jordi, l'Andreu i jo passejavem pel centre de Granollers i, de cop i volta, em vaig trobar asseguda en una altra terrassa, escoltant havaneres i somrient perquè allò em feia feliç i es que m'estic fent gran...

EL meu moneder està ple de targetes per acumular punts si compro al Carrefour, al Toys o al Caprabo i es que m'estic fent gran...

Ara, de vegades, compro loteria perquè penso que potser em toca i em puc comprar un pis. Ja no vull aquells diners per anar de farra o per anar de viatge amb les meves amigues, ara el vull per compartir-lo amb el meu marit i el meu fill i es que m'estic fent gran...

Una vegada a la setmana surto a comprar al mercat per comprar carn fresca, ous de pagés i verdura de camp i es que m'estic fent gran...

Podria explicar tants i tants detalls que ara trobo durant el meu dia a dia i que em mostren que m'estic fent gran però bé, de molts no puc recordar-me i es que la meva memòria no era la que era però clar, és normal perquè en això també m'estic fent gran...

5 comentaris:

Jordi Bufí ha dit...

Sempre has estat una gran persona. Crec que, simplement, estàs canviant de costums a arrel de les teves noves circumstancies personals :)

Esther ha dit...

Carinyo, el que tu diguis però m'estic fent gran jaja!!

Lourdes ha dit...

Jo crec que li donaré la raó al teu maridet, crec que estas canviant a meseura que canvia la teva vida. El tenir un fill és un canvi molt important i això fa que modifiqui la resta de la teva vida. Fins i tot la memòria, jo abans era una agenda amb potes, ara ja no, però això és perquè tinc altres preocupacions. NO vull ni pensar quant torni a treballar, hauran de canviar moltes coses, perquè abans no m'apuntava res i ara com no ho faci puc oblidar-me d'algun nen!

Esther ha dit...

Si noia, jo he arribat al punt en que apunto fins i tot quan he de banyar el gos...Q hi farem...

Mirashka ha dit...

ja ja ja ratifico lo de la memòria! jo no recordo res i ni us explico quan confonc les tomes de les nenes... amb raó hi ha mesos que una s'engreixa més que l'altra...