diumenge, 15 de juny del 2008

Qui ha dit sequera?


Fa uns mesos ens barallavem per l'aigua. Els telenoticies ens deien una i altra vegada que la sequera era una realitat, que aquest estiu ens quedàvem sense piscines, sense dutxes perllongades...ja!

Fa un mes que plou i ja n'estic farta! Plou al carrer, plou a la meva terrassa i ja, fins i tot, plou al meu estat d'ànim. No puc sortir gairebé cap dia a passejar! L'Andreu i jo ens hem de quedar aqui tancats, jo posant un xumet que cau de vegades molt més del conte i ell mirant series que m'agraden a mi i que no tenen cap tipus d'interés per un bebé de la seva edat.

Plou i plou i plou...Sap algú quan aquesta pluja acabarà? perquè jo ja n'estic farta i aquesta pluja ja em mina la moral.

6 comentaris:

Emma Kumba ha dit...

Diuen que deixarà de ploure dimecres... espero que sigui veritat!

Anims guapi!

Lourdes ha dit...

Doncs esperem que així sigui i deixi de ploure dimecres perquè això ha comença a ser molt i molt agobiant.

Volem sortirrrrrrr!!!!!!!!!!

Maog ha dit...

Nenisss el jueves llega el verano ya vereis!! luego nos achicharraremos pero bueno ...no es lo mismo quedarse en casa porque hace calor y no te apetece salir que no salir porqeu la lluvia te lo impide!!

Núria ha dit...

Sé que em matareu si dic això, però en aquests moments a mi no em va malament el temps que fa. Divendres que feia força sol vaig sortir al carrer i casi em dóna algu.

Tot i així no us preocupeu, a partir de dimecres pugen les temperatures!!!!!

Esther ha dit...

A veure si és cert q a partir de dimecres ve el bon temps. Aleshores em tocarà fer un post per queixar-me de la calor jaja!! :-P

Edurne ha dit...

como no deje de llover yo me pongo en huelgaaaaaaaaaaaaaaaaa