dimarts, 22 de juliol del 2008

La sombra del viento


Crec que encara estava embarassada quan en Jordi em va comprar "La sombra del viento".

Rondava per casa ja feia massa temps i fa un parell de setmanes q vaig decidir que no passava més temps sense ser llegit i la veritat és que m'ha agradat molt. Feia molt temps que no agafava un bon llibre entre les meves mans i aquest ha fet que em torni el "gusanillo" de la lectura.

Ara ho tinc força difícil perquè em manca temps i durant el dia el temps que em queda l'aprofito per a veure series o per tafanejar amb les meves Mamis de bcn però intentaré treure temps per les nits. Ara falta trobar un llibre que m'enganxi com La sombra del viento, un llibre que et fa desitjar passar les págines ràpidament per saber que et depararà el proper capítol.

Aquest llibre m'ha recordat molt a d'altres com el Código da Vinci o La biblia de Barro perquè són llibres que t'entretenen, que et fan formar part de l'història i que estàn tan ben explicats que, fins i tot, t'entren ganes que et passin les coses que els passen als protagonistes.

Ara a veure si trobo un altre d'aquest nivell perquè no sempre es troben. De fet, fa anys que busco un llibre que em faci sentir el que vaig sentir quan vaig llegir "Lestat, el vampiro" de l'Anne Rice i encara no l'he trobat.

Desitjeu-me sort!

5 comentaris:

Jordi Bufí ha dit...

L'esglesia del mar?

Mipetisa ha dit...

Pues no se que decirte. Yo tengo pendiente la segunda parte de los pilares de la tierra, es más me lo voy a llevar al viaje, así que no te puedo contar que tal hasta la vuelta.
Pero en otro tipo de libros te recomiendo cualquiera de los escritos por Marian keyes.
Petons.

Esther ha dit...

Me'l compres¿? :-P

Mirashka ha dit...

a mi tambe em va agradar! Jo l'esglesia del mar me'l vaig llegir en castella i esta molt be tambe. Te'l deixaria, pero el te el meu sogre, la qual cosa vol dir que trigare a recuperar-lo. Jo tambe trobo a faltar llegir mes, pero ultimament a la segona pagina ja dormo!

va Jordi compra-li home!

Esther ha dit...

Dit i fet! Tinc un marit que és un sol!! Ja tinc l'Esglèsia del mar jeje!!

Ara he de fer racons de temps per llegir-lo :-)