dilluns, 7 de juliol del 2008

Meme: petites coses que em fan feliç


La Mireia m'ha posat deures i jo que, generalment, sóc bona minyona els deixo fets abans de marxar uns dies de vacances a Andorra.

No sé ben bé que és això de meme però sembla ser que es tracta d'un terme que es fa servir per designar unes converses que es van "contagiant" de blog a blog. En aquest cas, el meme pretén que cada blogger expliqui sis coses que el fan feliç i bé, em costarà una mica seleccionar perquè hi ha moltes coses que em fan feliç a mi però s'han de dir sis només i aqui hi són:

1- Poder anar a dormir i llevar-me cada dia amb en Jordi que és el millor marit del món i una de les millors persones que he conegut mai. M'encanta compartir amb ell la meva vida i saber que, tot i tenir les nostres diferències, som l'un per l'altre.

2- Veure com creix el meu fill dia a dia. Mirar-lo mentre dorm, mentre riu, mentre plora...mirar-lo a totes hores i pensar que és realment la cosa més meravellosa que podia haver creat jo mateixa.

3- Compartir moments amb gent que m'estimo. Anar a dinar, a sopar, de compres o, simplement, a petar la xerrada amb els amics. Passar una bona estona amb ells i saber que no estic sola és molt reconfortant.

4- Abraçar la meva iaia i veure com la faig feliç amb un simple gest. M'agrada com riu mentre me la menjo a petons o com disfruta quan li faig una super-abraçada de les meves.

5- Anar a la perruqueria o a fer-me un massatge. Sí, és molt superficial però ves, em fa feliç...Seure allà i petar la xerradeta mentre em deixen "divina de la muerte" és ideal.

6- Llegir un bon llibre o veure una bona serie mentre en Jordi em fa una fregueta a les cames és "lo más"!

(Hauria de passar el meme a sis bloggers però no en conec tants i els que conec són els que ja ho han fet o el meu marit que és un ranci i no vol fer-ho :-P)

2 comentaris:

Mirashka ha dit...

mmmmmmm un massatge!!!! oh quines ganes tinc de que me'n facin un!!!! El teu custellu es un sonso ;-)

Si es que en el fons tenim una sort enorme de tenir tantes coses que ens fan felices!

Smuack!

Jordi Bufí ha dit...

Que maca! Em quedo amb el número 1 :)