dimarts, 29 de juliol del 2008

"Pachuchitis"



Si, tinc "pachuchitis"...Ara feia molt que no agafava un virus d'aquests punyeteros que et deixen feta una autèntica porqueria. Et fa mal tot i no et fa mal res!

Recordo que quan vaig treballar a la llar d'infants (farà uns tres o quatre anys) agafava virus d'aquests constantment. Els nens es posàven malalts i, de retruc, jo també i més! Ara jo sóc la malaltona i la que intenta que no li passin aquests punyeteros "viruses" al nen. Ai quin patir! Si es que quan una és mare no es pot ni trobar malament perquè en comptes de preocupar-me per mi mateixa em preocupo perquè no l'enganxi ell!

Ara toca pometa (meravellosa la babycook), arròs bullit i poca cosa més. Ai quines ganes de trobar-me millor per tornar a ser com el cul d'en Jaumet!

4 comentaris:

Emma Kumba ha dit...

Aix nena recuperat aviat que no et veig jo molt al sofà si no es perque tu vols...

Una abraçada molt forta.

Estic disfrutant les vacances del Sergi i per això no dono gaire senyals de vida!

Muackis!

Maog ha dit...

Enseguida estarás bien y Andreu no cojerá nada ya verás!! me encanta la foto que has puesto..plasma muy bien la cara que se nos pone cuando estamos enfermas!! jajaj

Jordi Bufí ha dit...

jo t cuido!

Emma Kumba ha dit...

Ehh!! molen les sabatilles!!! jeje