diumenge, 6 de juliol del 2008

Passi el que passi hi és allà


Me n'alegra veure que hi ha gent que passi el que passi hi és allà.

Me n'alegra veure que hi ha gent que tot i que la vida canvia i que no sempre es segueixen els mateixos passos hi és per quan la necessites, ja sigui per xerrar, per plorar, per riure o, simplement, per passar una bona estona.

Me n'alegra quan me n'adono que encara hi ha molta gent de veritat. Gent que potser no veus en molt temps però en retrobar-te és com si l'haguéssis deixat fa tot just uns segons, gent que tot i no tenir la mateixa manera de fer que tu et recolza en les teves decicions i t'acompanya a passejar per la vida.

Me n'alegra tenir gent al meu voltant que m'estima, em respecta i em fa sentir bé. Me n'alegra tenir gent al meu voltant que, tot i no agradar-li els nens, el meu el troba meravellós.

Sobretot me n'alegra poder dir que tot i que de vegades em senti sola sé que no ho estic.

1 comentari:

Maog ha dit...

Nena estás guapisima en la foto!!! se nota que te lo estabas pasando bien con tus amigos!!y tienes razón...creo que tenemos la suerte de tener personas que aunque no las tengamos cerca y no las veamos con frecuencia sabemos qe están ahñi, disponibles cuando nos hagan falta...aunque otros nos defrauden...así es la vida!