divendres, 18 de juliol del 2008

Si fos...

Paraula: Sinceritat



Número: El 6. És un número que em dóna sort



Beguda: Coca- cola light (és un vici)



Animal: Mmmm...crec que un dofí. M'agrada molt el mar (tot i tenir por a taurons imaginaris :-P)



Una cosa de la casa: El sofà. És on es passen molts moments i on m'assavantaria de totes les intimitats de la gent de la casa (sí, sóc tafanera)



Una zona del cos: Els ulls. Les mirades ho diuen tot d'una persona.



Una obra d'art: La venus de Milo. Perquè demostra que la bellesa és totalment subjectiva...



Una flor: Una rosa negra.



Una pel·lícula: Entrevista amb el vampir. M'apasiona!



Una fruita: La síndria. Ben dolça i ben fresqueta.



Un record: La primera vegada que vaig veure l'Andreu. Això quedarà gravat a la meva memòria per sempre!



Un color: El blau.



Un sentiment: L'amor en general. El que es té per la parella, pels fills, pels amics, per la familia...



Un sentit: La vista per saber veure, observar, contemplar, imaginar...



Un satel·lit: Com no, la lluna.



Un dels 7 pecats capitals: La luxuria està molt bé però crec que tot sovint visitem més la gula.



Una olor: La del coixí del Jordi.



Un arbre: Tant se val. Mentre formi part d'un bosc...



Una cosa suau: El Lestat quan surt de la perruqueria. És com un nino!



Un sabor: El del gelat de torró.



Personatge de conte: Qualsevol bruixa de conte perquè estan marginades i perquè no són tan dolentes com les pinten. I perquè sense dolents no hi haurien mai bons.



Una ciutat: Sempre Barcelona



Una música: Qualsevol que tingui melodia i no es confongui amb el soroll d'una obra. No sé, la del Miguel Bosé, Maná, Drexler...



Un cos celestial: Qualsevol estel que faci pampallugues i em faci tancar els ulls per demanar un desig.



Personatge de fantasia: Una fada.



Un somni: No deixar mai de somiar.



Un element: L'aigua



Una peça de vestir: Uns pantalons ben cómodes.



Una estació de l'any: L'estiu. Tot té més llum i és més alegre en aquesta estació.



Un transport: El cotxe.

4 comentaris:

Mirashka ha dit...

m'encanta, és tal i com ets: sincera, directa i una mica (bastant) somiadora.

Un petonarro guapa!!!!!!

Emma Kumba ha dit...

El 6 com jo!!! es que es maco eh? jajajaja

Jo amb la cocacola vaig cada dia a pittjo... primer normal, ,despres ligth i ara ligth i sense cafeina... jajaja pero no desisteixo de pendrela!!

Jo no he possat res ni de la Lila ni del Sergi... mmm veus com soc un desastre!!! jeje

He de confesar que com a pecat capital jo habia posat la gula, pero totes les fotos que sortien amb aquesta paraula eren horribles... i es molt mes agradable la luxuria que ja saps que ho soc un rato! jeje

Jo també he descobert alguna cosa sobre tu, i totes m'agraden! que pilota eh?? bé... lo dels taurons no m'agrada

Maog ha dit...

Buenoooo ya se algunas cosas más de ti...

Mipetisa ha dit...

acabo de terminar yo con mis "si fueras" y además de coincidir en algunos, es que en uno de ellos hasta tenemos la misma foto, habrase visto oye. Palabrita que no es plagio.

Un besico.