dimecres, 6 d’agost del 2008

Com era jo...


Fa 20 anys: Una nena "rechoncha" jaja!! No recordo gaire cosa més...q trist, no?

Fa 10 anys:
Mooolt joveneta! Tenia 18 anys i em pensava que em podia menjar el món. Començava a viure les meves primeres farres i pensava que no hi havia res millor que una nit amb les amigues a la disco o a casa fent festa de pijames.

Fa 5 anys: Estava a punt d'acabar la carrera i encara passava més estona al bar que a la classe. Encara pensava que no hi havia rés millor que passar una bona estona amb les amigues (si, m'ha costat assentar-me i què¿? :-P)

Fa 1 any: Doncs era una persona amb una gran ilusió i alhora una gran por i tot per una mini-personeta que duia a la panxa. Ja havia conegut en Jordi i la meva vida havia fet un gir de 180 graus!

Ahir: Era una mare atavalada pel seu fill que no parava de cridar, una amiga que parlava amb d'altres a través del foro, una dona que desitjava que el seu marit tornés a casa i una noia que intentava mentalitzar-se per perdre quilos.

Avui: Sóc tot el que era ahir més una amiga contenta per retrobar-se amb una altra després de molt i molt de temps.

Com heu pogut imaginar això és un meme que he trobat mentre navegava (li estic donant temps al Jordi per a que jugui a la DS) i li paso a la Mirashka , a l'Emma , a mipetisa i a amarbe (si ho voleu fer clar que no obligaré pas a ningú :-P)

PD: A tu Jordi no te l'he passat perquè ets un ranci!!

6 comentaris:

Amarbe ha dit...

Ehh que chulo, creo que en algunas cosas vamos a coincidir ;)

Un besazo

Jordi Bufí ha dit...

Moltes gracies per no passar-me el meme :P

Mirashka ha dit...

puff mes feina! que no tinc temps!!!!!! ja ja ja m'ha agradat molt i quan tingui un moment m'hi poso!

El coemntari de'n jordi m'ha fet riure molt!

Esther ha dit...

Si, el meu maridet es que és així...jaja!!

Jordi Bufí ha dit...

Em piten les orelles!

Emma Kumba ha dit...

Si jo també conincidiré en el de fa vint anys... però en el avui coincidiré amb el meu fa vint anys... jejeje