dissabte, 9 d’agost del 2008

La visa treu fum!


Porto uns dies que no sé si trucar als bombers...la meva targeta està incendiària, cremada, treu fum i es que tenir un fill és tan car!

Avui hem anat a comprar-li a l'Andreu una cadireta de passeig (l'altre cotxet em té l'esquena baldada i no puc ja amb ell) i pam! 130 euros. També hem comprat bolquers (23 euros), tovalloletes (14 euros), potitos (més o menys a 1 euro la unitat), galetes milupa sense gluten (1 euro i poc)...I això només avui perquè segurament en uns dies tocarà gastar o bé per la pomada del culet o per roba (que es queda enana per moments) o per sabó o per mil i una cosa més i les pitjors despeses que començaran en breu...l'escola bressol (uns 400 euros mensuals), les sabates quan camini...

Rés que jo tot això ho pago ben agust perquè és tot pel meu petit però realment és una vergonya que, avui dia, no tothom pugui complir el somni de ser pares només perquè no té prous calers com per passar el mes. La vida està caríssima i quan tens un fill encara te n'adones més...però ui, de que em queixo¿? si m'han donat el xec bebé! Uf! 2500 euros, amb aquest dineral quantes coses faré...a veure que hi pensi...ah si, pagar llar d'infants uns cinc mesos més o menys!

Els diners sempre són benvinguts però els serveis per als nens encara ho són més. Que es deixin de xecs bebé que només serveix per tapar boques! Que ens possin més llar d'infants i que baixin els preus de menjar, roba i bolquers!

7 comentaris:

Núria ha dit...

Ostres, quina raó que tens!! Ara sé el que t'arribes a gastar en coses pel nen!!!

Tot i així, encara que no serveix per massa estic desitjant que m'arribi el xec bebè ;)

Esther ha dit...

Jaja!! home ja que no solucionen altres coses, no¿? :-P

Mirashka ha dit...

doncs si, es una vergonya! i després es queixen de que la gent no tingui fills, que som el país amb l'índex de natalitat més baix d'Europa diuen... doncs que ens donin les facilitats que donen a d'altres països, no et fot!

Grrrrrrrr estic cremada!!!!!

Mipetisa ha dit...

Razón no te falta ni una poca, peero, para hacer un poco de abogado del diablo y por darle chicha a esto, no va a ser todo estar de acuerdo, hago un apunte.

Nos gastamos auténticas fortunas en verdaderas insustancialidades. La mitad de lo que compramos lo hacemos por gusto, por comodidad, por capricho o por moda. A los niños no les hace falta ni la mitad de la ropa que tienen, ni la mayoría de los juguetes, las toallitas, (que sí, que son muy practicas, pero innecesarias) y así un largo etcétera. Y luego estamos nosotros que también nos gastamos y vivimos por "encima", parece que hoy día no tener vacaciones es un delito, porque no se las salta ni dios.
Con esto no defiendo la situación que tenemos y yo no me excluyo de ninguno de esos gastos, pero no todo es tirar balones fuera.

Esther ha dit...

Sí, en muchas cosas tienes razón pero sigue siendo un abuso pagar 400 euros de guardería pq mami tiene q ir a trabajar o no se come o pagar 4 o 5 euros por dos o tres manzanas y dos o tres peras para la papilla de la merienda y así un largo etcétera...quizás nos podríamos quitar de muchas cosas pero es que lo estrictamente necesario también está por las nubes...

Jordi Bufí ha dit...

Tens molta raó, ja saps que jo t'animo per a que intentis entrar al departament d'Educació de jefaza i intentis posar el teu gra de sorra cap a l'escolarització gratuïta plena des de la llar d'infants.

Esther ha dit...

Sip, tu es q em veus de ministra i tot jaja!!