dilluns, 18 d’agost del 2008

Revisió dels sis mesos


Avui he dut l'Andreu a fer la revisió dels sis mesos i el meu nen està fet tot un homenot. Ja pesa gairebé 9 quilos i fa 72 cm. Ja m'han donat les pautes per començar l'aventura de la verdura i en quant tornem de Vàlencia ens posarem.

Sembla mentida que ja hagi passat sis mesos des que el vaig tenir! Si tanco els ulls sembla q em vegi a la sala de parts, amb ell sobre la meva panxota i jo plorant i plorant.

Han passat sis mesos i encara de tant en quan el miro embobada i em sembla mentida el que en Jordi i jo hem creat. El trobo tan maco i tan perfecte que em sembla que és el fill que jo sempre havia desitjat.

Això de ser mare és molt dur però alhora tan i tan maco que costa poder-ho expressar. Només fa sis mesos que conec l'Andreu però només ell sol la vida m'ha canviat i es que és tan maco, tan dolç i tan tendre que me'l menjaria a mossegadetes i no deixaria ni els pels del cap!

11 comentaris:

Amarbe ha dit...

Vale nada mas abrir tu blog lo primero que he dicho:

Ayyyy pero como puede ser tan mono?

Me encanta tu bebé, es para comerselo si!

Y lo mejor es que esta creciendo muy sano, eso es lo mas importante.

Asi que te vienes para mi tierra, si necesitas alguna recomendación ya sabes!

Besitos

Mirashka ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Mirashka ha dit...

si es que esta fet un machote!!!!!

si oi? sembla mentida que ja faci 6 mesos, però per una altra banda a mi em fa l'efecte que sempre han estat alla, no em fig a la idea de la vida sense elles!

Però és que aquest Andreu és ben guapo el punyetero!!!!! Disfruta'l!!!!!

Núria ha dit...

L'Andreu està guapissim, no m'estranya que babegis amb ell.

Recordo amb molta emoció el dia que va nèixer i sembla mentida que ja hagin passat sis mesos!!!

S'ha d'aprofitar el temps.

Esther ha dit...

Gràcies pels piropos noies. Jo es q el trobo preciós :-)

Amarbe voy a un hotel q está en Riba roja del Turia (creo q se llama así). Por allí vive una amiga mía y la intención es ir a visitar la Ciutat de les Arts i les ciències y el centro de la ciudad. Estaremos 4 días o sea q tampoco nos dará tiempo de mucha cosa más...

Amarbe ha dit...

Hola guapa!

Supongo que iréis al Muralleta
(esto es de formacion profesional ya jeje)

Está un poquito lejos de lo que es Valencia capital, pero vamos si vais en coche con la autovia guay.

La ciutat de les Arts ya veréis como os gusta,sobre todo no os perdáis l´Oceanografic ( yo he ido 4 veces a ver a Nemo jiji)

Que disfrutéis mucho yo me voy a la Expooo

Esther ha dit...

Siiii, vamos al Muralleta jeje!! Está bien o q¿?

A ver q nos cuentas de la expo q yo me la pierdo :-P

Jordi Bufí ha dit...

Aquest noi apunta maneres per ser model: la seva naturalitat davant la càmara, sempre preparat per rebre el flash amb el seu millor somriure... d'aquí a Mister España 2.025 (ufff que gran m'acabo de sentir)

Lourdes ha dit...

Doncs si per tu sis messos ja! El temps passa volant i els que eren aquells bebitos petitons comencen a ser els bebes grans.

Guapissim, l'Andreu està guapissim!

Amarbe ha dit...

Hola guapa!

Personalmente no lo he visto el Muralleta, pero creo que es un hotel pequeñito y en un entorno asi natural.

¿No vendréis este finde a la F1?
Esto va a ser un caos, yo me voy por eso ;)

Esther ha dit...

Nooooo!! A la F1 nooo!!! Llegaremos el domingo que es precisamente cuando acaba la cosa :-P