diumenge, 3 d’agost del 2008

Uns texans


Mai havia pensat que uns texans em podrien deprimir tant...

Ahir vaig anar a Mataró Park a comprar-li llet al petit i, de pas, em vaig mirar texans. Els texans sempre han estat una peça de roba indispensable al meu armari i des que em vaig quedar embarassada que no els he tornat a utilitzar.

Després de mirar i re-mirar vaig trobar uns texans força monos, els vaig agafar i vaig anar cap el provador. Quan em vaig veure amb ells em van entrar ganes de plorar! Però com m'he quedat? Aquest cos no és el meu cos! Estic horrible! Més grassa! Més ample! Les carns em pengen! Quina depresió!

Em vaig endur els texans perquè són monos, perquè no en tinc caps, perquè necessito uns pantalons llargs per alguns dies que hem de marxar però aquests texans m'han posat de front amb una dura realitat i és que he perdut el meu cos i no sé si mai més el tornaré a recuperar.

Potser sona dramàtic, potser una mica exagerat però avui em miro al mirall i només tinc ganes de plorar. Ja sé que se'm passarà però, de moment, l'esgotament per no dormir i la visió del meu cos amb els texans m'han deixat molt baixa de moral.

5 comentaris:

Maog ha dit...

Aaikix guapa, no te puedo decir más de lo que ya te he dicho...esto es lo que tienen los embarazos, bueno lo que nos pasa a algunas porque otras tienen la suerte de quedarse igual que estaban. Ya no son los kilos es que se te pone el cuerpo diferente, te ensanchas, te salen michelines donde antes no los habia..un asquito en eso te doy la razón pero deprimiendote no vas a conseguir nada..ya ..ya..fácil decirlo pero..

Besitos y ánimos.
PD: seguro que no estás tan mal con esos dichosos tejanos ;-P

Mirashka ha dit...

doncs no pot ser que tinguis la moral abaix de tot! es una putada, ho se, jo tinc un estomac que semblo ma mare (ara se d'on li va venir a ella), pero veuras com mica en mica amb el temps tot va tornant al seu lloc i si no doncs mira, haurem d'apendre a agradar-nos!

I com diu la Maog segur que no et queden tan malament! I no diguis que per mi és fàcil que no tinc caderes amples, que tinc gairebe tota la meva roba d'estiu guardada perque no me la puc posar!

Petons i amunt els anims!!!!!!

Emma Kumba ha dit...

Mira, escolta, compara i si vols ens canviem!!!

Tu , la Miraashka i la Maog teniu un cos que ja m'agradaria a mi!!! així que per molt que tu no et vegis maca, que sapigues que hi ha gent que si que et veiem maca, per dins i per fora... i jo en sé d'un... jejeje el Jordi es clar!!! així que amunt els anims perque no tens raó!!! Si hi ha gent que t'estima al teu costat... perque vols un cos millor?? i dic millor i no maco eh?!!!!

Jordi Bufí ha dit...

No siguis tonta que estàs molt guapa i a més els texans et queden molt bé :)

Esther ha dit...

Gràcies pels ànims però quan una no es veu bé no es veu bé així que començo la operación adelgazamiento :-P

PD: gràcies amore per veure'm sempre tan maca!