dimecres, 27 d’agost del 2008

A València


L'Andreu, en Jordi i jo hem passat uns dies a València i el cert és que la cosa ha anat bé però podria haver anat molt millor...

Hem estat allotjats a l'hotel Muralleta que es troba a Riba-Roja de Túria (un poble petit i mort però amb un riu molt gran i, com tots, preciós). L'hotel és molt maco però al costat hi ha un galliner. Ja us podeu imaginar les nostres nits sentint els petits "Pavarotis" des de les cinc del matí!

Durant aquests dies hem visitat València capital, Alboraya i la Ciutat de les Arts i les Ciències. València capital a mi, personalment, no m'ha acabat de fer el pes. No l'he trobat massa maca i, a més, fa moooolta calor!

La Ciutat de les Arts i les Ciències està força bé. L'arquitectura és impressionant i a ningú no deixa pas indiferent. L'oceanogràfic també està bé, veure animalons a mi m'encanta i m'ho vaig passar força bé. El museu Príncep Felip també és distret, tot i que algunes exposicions no maten i no hi vam dedicar massa temps. L'hemisfèric ens hem quedat per veure'l i es que va arribar l'hora del biberó i ja se sap que "donde hay patrón no manda marinero" i en aquest cas el "patrón" és el nostre nadó.

Alboraya és molt maco! Un poble coster...hi ha bona orxata i és un bon lloc per anar a fer el xafarder.

Potser el pitjor record me l'enduc de la B q jo anava tota contenta per veure-la i ens en trobat que no hi ha hagut cap interès. Ens hem vist poques hores i de pressa i corrent. La veritat és que, de vegades, no entenc la gent...tant insistir perquè hi anéssim i ara que per fi anem és com si fóssim uns estranys o uns simples forasters. Jo quan ve gent a veure'm m'esforço i faig tot el possible perquè se sentin bé però estem al de sempre...no tothom és com jo i hi ha gent que no s'esforça gens. Dec ser jo que sóc molt bleda però bé, crec que qui s'equivoca no sóc pas jo, són ells!

6 comentaris:

Núria ha dit...

Benvinguda de les vacances!!! Veig que en general han anat força bé, llàstima que t'hagi passat això amb la teva amiga, hi ha gent que sempre sorprèn. A mi em passa una mica com a tu, dono molt i rebo poc, que hi farem, en el món hi ha d'haver de tot!!

A veure si convenço l'Oriol per anar a la ciutat de les arts i les ciències!!

Petonets

Amarbe ha dit...

Vale,por un momento pensaba que la B era yo (que soy de Valencia y mi nombre tambien empieza por B jaja)

A la proxima visita a Valencia seguro que os gusta más...la Valencia bonita no es la de las construcciones faraónicas de Rita y compañia (a mi particularmente me gustan mas otras cosas...y otros barrios con mas encanto)
Alboraia muy buena eleccion para la orxata, supongo que iriais a Daniel :)

Un beso!

Jordi Bufí ha dit...

Amarbe estuvimos en "Port Saplaya", en un sitio al lado del mar donde no tenian micro para calentar el bibe y tuve que pedirselo a un bar de tapas de al lado :P

Esther, t'has oblidat comentar que condueixen com a bojos :P Mai m'havia trobat un cotxe en el carril contrari just abans d'una rotonda :-O

Esther ha dit...

Si, la manera de conduir és força espectacular (per dir-ho d'alguna manera jaja)

Amarbe ha dit...

Jaja si lo de conducir es totalmente cierto,por eso yo tengo el carnet hace casi 5 años y no conduzco por aqui, me da panico!

Mipetisa ha dit...

Yo he estado allí. En el sitio de la foto digo, esta semana santa fuimos a la ciudad de las artes y las ciencias. A nosotros no nos hizo mucho calor, claro, pero aún así ya picaba. Me gusto el oceanográfic, pero tuvimos muy mala suerte con el tema de comer.

Bueno nena que verano más campestre te has pegado, entre la masia, el gallinero y los peces...