dilluns, 1 de setembre del 2008

Al cole!


Ja fa un parell de dies que rumio sobre si duc o no l'Andreu ja a la llar d'infants...

Jo no començo a treballar fins el novembre i això fa que em senti una mica culpable si el duc ja que és temps que perdo per estar amb ell però per una altra banda penso que potser necessito aquestes tres horetes de descans al dia (només el portaria de 9 a 12).

En aquestes tres horetes puc anar a fer la compra tranquil·la i anar al mercat a buscar els productes més naturals, puc anar a la perruqueria si un dia em ve de gust, puc anar a fer-me massatges per "arreglar-me" l'esquena, puc agafar una rutina diària de deixar el nen i anar a caminar...són moltes coses les que puc fer. A més, potser a ell també li va bé. S'ha d'adaptar i aprendre a estar sense mi per molt que em costi acceptar-ho, la vida és així!

Avui venia de la feina (per cert, el meu nou horari és genial) i rumiava i rumiava i crec que ja ho tinc decidit! Per què buscar més raons si jo vull que sigui així? No cal que busqui excuses que justifiquin la meva necessitat de tornar a recuperar una mica la meva vida "normal" perquè suposo que ningú s'espanta si reconec que abans que ser mare també sóc ésser humà i necessito les meves estones i el meu espai.

Dilluns l'Andreu comença el "cole" i es que el meu petit ja comença a ser un nen gran!

5 comentaris:

Edurne ha dit...

di que si!!!! esas tres horitas te vendran a ti bien y ademas él se ira acostumbrando a pasar ratito lejos de ti y en noviembre se le hara mas facil....

Esther ha dit...

Espero que le vaya tan bien como a tu peque :-)

Lourdes ha dit...

I tant, porta'l i aquestes tres hores són per tu, encara que sigui per donar-te una dutxa en condicions

A ell també li anirà bé així s'anirà acostumant per quant arribi el mes de novembre

Jordi Bufí ha dit...

Crec que has pres la decisió correcte :)

Mirashka ha dit...

sembla mentida com ens costa pendre decisions que de portes enfora poden semblar incorrectes, que som males mares o que no fem prou. Has pres la decisio correcta!

SMUACK