dilluns, 22 de setembre del 2008

La caixa boba

Com vaig dir fa dies estic seguint la serie Moonlight. Una serie de vampirs que no mata però que em fa passar una bona estona. El proper capítol que veuré serà el número 14 i oh! sorpresa! resulta que hi ha 16 i no més i per què? perquè els directius van decidir cancel·lar-la ves a saber per què!
Molts fans de la serie van intentar que els directius s'ho repensessin però no hi va haver res a fer...

I per què explico això? doncs perquè estic indignada. Se m'acaben les series que veig (totes estrangeres) i ja no sé que veuré. Sí, ja ho sé, ara ve quan molts penseu que puc fer moltes altres coses que no siguin mirar la tele però que coi! M'agradaria poder veure la caixa boba de tant en quan i passar una estona divertida sense haver de pensar gaire en les coses que tinc al voltant però res! perquè sigui l'hora que sigui em trobo amb el següent:

M'aixeco i preparo l'esmorzar, agafo el meu got de llet i sec al sofà. És un bon moment per desconnectar, no hi ha l'Andreu i em puc relaxar. Poso una cadena i surt un senyor parlant de salut però amb molt mala llet. Parla malament a la gent que el truca, els tracta despectivament. De què va aquest paio? millor canviem!

Següent canal...uf! l'Ana Rosa Quintana donant classes de moral a la gent amb la barruera de la Belén Esteban al costat. Massa crit de bon matí...Millor canviem...home, la Susana Griso! I al costat la Massiel? mare meva com està el pati...millor marxo a fer la compra i al migdia ja veurem.

Al migdia poso les noticies i mentre dino veig autèntiques barbaritats i ni tan sols m'afecten! Puc dinar perfectament mentre veig morts i morts de països en guerra...m'estic tornant insensible? potser si. Són tantes imatges que poden ferir la meva sensibilitat que he vist que ja no em queda de sensibilitat. Després dels morts una mica de pilota als polítics...al psoe a telecinco i a Antena3 al PP. Ui i encara no s'ha acabat! és noticia que el Bardem estrena pel·lícula i ha anat a l'estrena amb la seva novia Pe. I què?

Recullo els plats, poso a dormir al nen...Va, una altra oportunitat...Què és això? un programa de ligoteo on un paio o una paia tenen cites amb gent i clar, m'he de creure que entre tanta silicona i tanta gomina s'està buscant l'amor verdader. I en aquest altre Canal? La Pantoja s'ha trencat una ungla mentre el seu fill era dins un local de senyoretes de companyia. Que fort, eh? Millor apago la tele i per la nit ja veurem!

Arriba la nit i el Jordi i jo seiem a veure la tele. Per fi alguna cosa una mica decent! El Hormiguero i el Wioming no estan gens malament passa que s'ha de tenir paciència perquè mira que en fan d'anuncis aquesta gent!

És així de trist però totalment cert! Tanta programació i tan poqueta cosa que et permeti passar una estona a gust i divertida. Millor torno a les meves series i que no deixin de fer-ne cap més!

6 comentaris:

Lourdes ha dit...

Doncs si la tele és un rollo, no fan res interessant i si trobes algo que pots soportar et fan mil anuncis i una sèrie o programa que dura una hora, la fan durara tres.

Això sense parlar dels programes en que es criden, no entenc com la gent pot mirar com es criden i expliquen amb qui s'han anat al llit i quant i com!!!!!!

Però clar a tu se t'acaben les sèries. Hauràs de començar a mirar culebrones de la primera!

Esther ha dit...

Crec q abans m'apunto a un curset intensiu de macramé :-P

Mirashka ha dit...

je je je m'agrada lo del macramé! Comença a buscar sèries extrangeres (vull dir que encara no estiguin doblades) i practiques anglès o pelis. Jo si vols te'n passo!

Petons!!!!

Amarbe ha dit...

Yo que soy una recien "marujilla en casa" estoy descubriendo la programacion de tarde,porque hasta hace un mes a las 4 se acababa para mil a siesta.
Me da vergüenza el programa ese de Hombres y Mujeres
En realmente patetico!!!
Bueno, tambien me da la risa, todas las chonis ahi como unas lobas peleandose por un tio jaja

Asi que la semana que viene me voy a clases de inglés y a estudiar pero ya!

Emma Kumba ha dit...

Nomes una paraula...

HEROIS

Núria ha dit...

Si, si, HEROIS!!!!

Vaaaaa, mira-laaaaa, ja veuras com t'agrada.

Petonets