dimarts, 2 de setembre del 2008

Meme: L'última vegada que...

Em vaig enfadar...
Porto molts dies enfadada perquè els d'hisenda no ens tornen els diners de la devolució de la renda! I, a sobre, aquest mes no m'han pagat tampoc els 100 euros d'ajuda a mare treballadora. Tenen una cara...

Em vaig riure amb ganes...
Ahir mateix veient "The office". Mira que és bona (i això que no la volia veure :-P)

Vaig sentir por...
Una nit que el Lestat (el meu gos) es va posar a bordar de sobte. Pensava que havia entrat algú al pis!


Vaig esmorzar tranquil·lament...
Uf! Fa segles que no tinc l'oportunitat d'esmorzar tranquil·lament. De tota manera és que sóc molt nerviosa i fins i tot per menjar vaig ràpida.

Vaig sentir nostàlgia...
Ahir al pujar al tren per anar a Cubelles vaig pensar que m'agradaria estar a l'escola on vaig estar fa dos anys i em vaig enyorar.

Vaig fer esport...
Què és l'esport?

Em vaig sotmetre a un tractament de bellesa...
Vaig anar a la perruqueria ara farà uns dos mesos. Ja m'agradaria ja tenir temps i diners per fer-me cosetes...

Una cançó em va fer plorar...
Segurament quan estava prenyada perquè plorava per tot. Les hormones no deixaven passar ni una!

Vaig dir t'estimo...
Cada dia ho dic (o almenys procuro dir-ho) al Jordi i a l'Andreu. Els meus dos grans amores :-)

Vaig donar gràcies a la vida...
Tot sovint quan miro l'Andreu dono gràcies a la vida per haver-me donat el que m'ha donat.

Meme de Amarbe

7 comentaris:

Amarbe ha dit...

Muy bien, que aplicada eres!
Me ha gustado mucho
A ver si las demas blogueras tambien se animan jeje

Por cierto, bordar significa ladrar?

Por contexto creo que si...

Un besooo

Esther ha dit...

Sip, bordar es ladrar :-) No veas el susto q nos metió el chuchillo de las narices!

Emma ha dit...

Nenita!!Que no t'ho he dit mai,pero llegeixo el teu blog sovint.Perque vegis l'enveja que m'has donta,jo també m'estic fent un.Esta molt pobre encara, pero t'envio l'enllaç!!http://emmaylacajadepandora.blogspot.com/

Per cert!!!com es pugen videos!!!!

Esther ha dit...

Doncs això de llegit i no fer comentaris no s'hi val, eh¿?

Mmm...si el video el tens tu al pc és igual q pujar una foto si el vols tel youtube has de copiar tot el que surt dins d'un quadret q a sobre posa "Insertar". Copies allò, ho enganxes al post i ja està.

Ara t'enllaço i espero q m'escriguis més sovint :-P

Jordi Bufí ha dit...

Un meme molt bonic Esther!

Emma Kumba ha dit...

Aix jo el faré aquest meme també.. m'ha agradat!

Mirashka ha dit...

fet!