divendres, 12 de setembre del 2008

Meme serie-adictes

Navegant per internet he trobar un meme no gaire transcendental però que pinta divertit i que tracta de respondre a unes preguntes pensant sempre en personatges de series de televisió.

Us animeu?

A veure que tal em surt a mi :-)

1- Amb qui t'agradaria anar a sopar?

Amb el doctor House. Passa que no sé si em sentaria gaire bé el sopar.


2- Deixaries que et donés consells sobre compres...


La Gabrielle Solís de Mujeres desesperadas. Estic segura que em donaria bons consells. Això sí, la visa acabaria en coma!

3- Et trobes en un edifici en flames sense possibilitat de demanar auxili. Qui t'agradaria ser?

Està clar, McGiver! Un xiclet i fora de l'edifici amb un super-vehicle!

4- Has arribat tard a la feina...qui t'agradaria tenir de jefe?

Sens dubte el Michael Scott (el jefe de The office). Segur que feia uns quants acudits sobre el per què d'arribar tard i després com si res...bé, potser l'hauria d'aguantar donant-me la murga tot el dia però millor un pesat que un mala-llet.

5- Viuries a casa de...

El prota de Moonlight, quin apartament més xulo!


6- Quin esport practicaries i amb qui?

Buf! no sé... senderisme amb l'Hugo de perdidos? M'agradaria veure la illa on s'han perdut i crec que amb ell m'ho passaria bé.


7- Amb qui ballaries un tango?

No sé perquè ha de ser un tango que no en tinc ni idea però bé... segurament amb el Sayid de Perdidos (Jordi no et posis gelós q només és un tango jaja)


8- Tens un examen sorpresa i no tens ni idea de res. De qui copiaries?

De la Lisa Simpson. Aquesta nena se les sap totes!


9- Quin personatge mereix un post al teu blog?

Qualsevol dels protas de les series que m'agraden. Tots tenen alguna coseta especial...

10- Si haguessis de triar un personatge d'una sèrie. Quin series?

Uf! Si pogués triar crec que m'agradaria ser com la Carrie de Sexo en Nueva York. M'agrada molt aquesta pose de "me como el mundo" i persona sensible i senzilla alhora. A més vull totes aquelles sabates!



Vinga noies que us toca! :-)

4 comentaris:

Amarbe ha dit...

Me apunto este meme, este finde intentaré hacer los deberes :)
De momento ya sé de unos cuantos con los que bailaria un tango y cosas asi jeje

Algunos de los personajes que has mencionado no los conozco, es que yo no soy muy de series americanas,solo algunas, y ahora con tantas ya me pierdoooooo

Un beset

Mirashka ha dit...

fet!!!!! primens!!!!!

je je je je m'ho he passat molt bé i coincidim en lo obvi...

Esther ha dit...

Ai q aplicades les meves noies. Així m'agrada!

MIRASHKA no he llegit encara el teu meme però em dona que ballariem amb el mateix jaja! A veure si ho he endevinat!

Mipetisa ha dit...

Tarea realizada con exito.
Un beso guapa. Por cierto me ha encantado lo de hacer deporte con Hugo jajajaja.