dijous, 18 de setembre del 2008

Meme: No saps sobre mi...

Avui he trobat un altre meme que pot estar força bé... Us animareu a fer-lo?

Es tracta de dir quatre coses que penso que, probablement, no saben sobre mi les persones que llegeixen el meu blog. Bé, és un xic difícil així que rumiaré i a veure que surt...(Jordi tu no hi contes que em coneixes força bé :-P)

1- Sóc extremadament endreçada i quan dic extremadament és extremadament. Sóc capaç de detectar si una figura de casa meva ha estat moguda només fent una ullada ràpida. M'agrada l'ordre, tenir un lloc per cada cosa i trobar sempre les coses allà on jo he decidit que és el seu lloc. Molta gent es sorprèn de conèixer aquesta faceta meva ja que, tot sovint, em diuen que faig més pinta de caòtica i esbojarrada que no pas d'endreçada.

2- Sóc hiper-mega-ultra sensible. Sí, ja ho sé...tampoc en faig pinta però ho sóc. Si una persona em diu una cosa que em dol puc estar donant-li voltes hores, dies, setmanes, mesos i anys. És horrible però no puc evitar-ho! Les coses m'afecten molt...de vegades massa.

3- Quan m'enfado sóc molt mala persona. Costa molt veure'm enfadada però quan m'enfado sóc "de lo peorcito". M'encenc i vaig directe a fer mal. Bé, és un gran defecte però ho reconec i crec que cada vegada aconsegueixo més reprimir els meus instints animals quan m'emprenyo. Això sí, sóc de les de "pim, pam, fuera" ja que una vegada he despotricat ja em quedo com si rés.

4- Va, us confeso una mania i una por totalment irracional i insustancial.

La mania està relacionada amb els peus. Buf! no suporto que me'ls toquin (només deixo al Jordi) i jo no em puc ni plantejar la possibilitat de tocar uns que no siguin els meus o els del meu fill (els del Jordi tampoc els toco). És més, fins fa pocs anys duia sabates cobertes fins i tot a l'estiu perquè em feia angunia ensenyar els peuets. No sabeu el que em costa acceptar que la gent vagi amb xancles a l'estiu...sobretot els homes amb aquelles pelambreres als dits...deeegggsss!!!

I la por...no em vull banyar al mar per si ve un tauró. Si, ja ho sé! Aqui no hi ha taurons però i el que es van trobar a Castelldefels? eeeeh? Pànic, pànic i més pànic. El que és curiós és que com a animal m'encanta i tot reportatge o noticia que pugui veure sobre un tauró me l'empaso. Serà per això la meva paranoia¿?

Ve maques doncs aquí queda el meme per si us animeu. Ah! si voleu poseu més de quatre cosetes, eh? Q això és un país lliure :-P

17 comentaris:

Amarbe ha dit...

Me gusta este meme!

Me ha hecho gracia lo de los pies, a mi me pasa algo parecido...pero solo con el dedo gordito del pie derecho, no me lo puede tocar nadie! Es porque me operaron una vez de la uña, y tengo como cierta aprensión!
Voy a calfarme el cap jaja

Un besito

Esther ha dit...

Eso, eso a animarse!!

Yo tb tuve una experiencia poco agradable con los pies cuando era pequeña y a veces pienso q mi aprensión se debe a eso...Estos pieses...

Besos!

Mipetisa ha dit...

Esther guapa, siento ser yo quien te esplote la burbujita. Pero eso de que no tienes pinta de ser muy sentida, que te lo has creido. Se te ve enseguida que eres una persona muy, muy sensible para lo bueno y para lo malo.

Yo tampoco soporto que me toquen los pies, pero porque me hacen tantas cosquillas que hasta me duele.
Me rebanaré los sesillos.

Esther ha dit...

Ai wapa pues has sabido ver tú más de mí que mucha gente que en teoría me conoce mucho q hay muchos/as q a veces se piensan q soy como una piedra!

Ahora a hacer los deberes, eh¿? :-P

Maog ha dit...

Esther me ha gustado este meme, hay cosas que ya sabia ,lo de ser tan sentida..que a la que se te conoce se te nota!!y otras que me han sorprendido como lo de que si te enfadas mucho puedes ser muy malota..eso no me lo hubiera imaginado.

Lo de los pies..bueno es curiosos pero cada uno tiene sus manías no?

Besitos

Mirashka ha dit...

Totalment d'acord que se't veu que ets sentida! ai que se te cala a la legua!!!!

Quan tingui un moment el faig, que m'ha agradat molt!

Petons!

Esther ha dit...

Pues por lo q parece parezco más sensible de lo q algunos creen...lo harán pq así no me ven tan persona o es q en realidad me he mostrado más de verdad con vosotras¿? q cosas!

MAOG mi mala leche es q es muy mala. Mi madre dice q tengo el pronto de mi padre y por lo q recuerdo creo q es totalmente cierto aunque él era más de gritar y yo de machacar. Claro q al ser mujer tenía q ser más pérfida, no¿? :-P

Maog ha dit...

Pues de verdad no parece que tengas mala leche! lo disimulas muy bien!! jejej

Jordi Bufí ha dit...

4 veritats com 4 sols... i lo de que et veuen sensible suposo que és pq al foro t'obres més que "en persona" per la sensació d'intimitat que dona.

Núria ha dit...

Ara ja sabem quatre cosetes més de tu. Estic amb totes les demés, se't veu d'hora lluny.

Em fa gràcia això dels peus, conec una noia que li passa exactament el mateix.

M'he animat i l'he fet.

Emma Kumba ha dit...

Jo quan recuperi la son també el faré... sentida tu??? jajaja si no t'afecta res!!! jo ho he vist en persona i et pases pelo forro que et diguin el has de fer.. como por ejempolo... ittu titu titu titu parlar de la llet materna, un dos tres responda otra vez:

ets un sol!

Lourdes ha dit...

Jo com sempre cinc dies després....

Bé algunes coses ja les sabia, sentida si s'et nota, mala llet, ho sabia. Ara si tu i jo ens enfadem es pot crear una revolució perquè jo també en tinc com tu quant m'enfadooooo!!!!!!! jejeje
Lo dels taurons també, si no he pogut anar a la platja amb vosaltres aquest estiu, mira la sirenita i deixa de mirar tota la saga de tiburón.
El que no sabia era lo dels peus, no saps el que et perds nena, un massatge als peus és el millor que hi ha.

Petons!!!!!!

Esther ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jordi Bufí ha dit...

Tranquila Lourdes que pels massatges als peus fa un "esforç" :-P

Aixó si, jo com no m'els faci a mi mateix...

Lourdes ha dit...

jajaja no és tonta ella!!!!!! així que només te'ls poden tocar si et fan un massatge!

Veig que en Jordi ho té malament, no li toques ni per fer un massatge, el que jo dic: no és tonta!!!!!

Confesaré que a mi m'els fan però jo no els faig jejeje

Petons

Esther ha dit...

No, no, només me'ls pot tocar el Jordi faci o no massatge :-P

Jordi Bufí ha dit...

Però si hi ha massatge millor, no? jeje

Avui em toca massatge per redimir-me :P