diumenge, 14 de setembre del 2008

Set mesos

Avui fa set mesos que vaig conèixer la personeta més important de la meva vida.

Avui fa set mesos que vaig descobrir què es sent quan donaries fins i tot la vida per algú que acabes de conèixer.

Avui fa set mesos que vaig sentir que la vida m'havia fet el regal més maco que em podia fer.

Avui fa set mesos que vaig descobrir nous sentiments.

Avui fa set mesos que vaig donar les gràcies per ser dona i haver pogut crear una persona dins meu.

Avui fa set mesos de moltes i moltes coses que mai podré explicar del tot amb paraules.

Avui fa set mesos que va néixer el meu petit rei.

Felicitats Andreu!

9 comentaris:

Mirashka ha dit...

felicitats!!!!!!!!!

digues que sí, que hem tingut el millor regal del món mundial!

Petons!

Maog ha dit...

Felicidadesssss yernooo!!
Cuantas cosas que se descubren cuando tienes un hijo, verdad?

Amarbe ha dit...

Andreu guapo, muchas felicidades!

Tienes que ser un niño la mar de simpáticooooo :)

Un besazo a la mami tb

Emma ha dit...

Felicitats Andreu!!! Digues que si,ser mare és el millor del món mundial!!!

Núria ha dit...

Moltes felicitats a tots dos!!!!

Com passa el temps, s'ha d'aprofitar cada moment.

Quan llegia el teu escrit m'he enrecordat d'una companya de feina que quan arribava l'aniversari del seu fill ho celebrava portant pastes a l'escola, li feia més il·lusió que el seu propi. Des que sóc mare ho entenc millor!!

Petonets

Lourdes ha dit...

Felicitats pels set mesos de l'Andreu i per els teus millors set mesos potser????????

Ser mare és una experiència que no es pot explicar, realment s'ha de viure per entendre moltes coses.

Esther ha dit...

Gràcies per les felicitacions!!

Li donaré un petonarro al peque de la vostra part.

Petons a totes!

Emma Kumba ha dit...

FELICITATS!!!!

Jordi Bufí ha dit...

Quin post més maco Esther! :-)