divendres, 12 de setembre del 2008

Vull ser milionaria

Sí senyor! De gran (potser no tan gran) vull ser milionaria!

Avui he anat a fer un volt per Mataró Park i he tornat meravellada de la roba de la nova temporada del Desigual.

Ai! Quines samarretes, quins pantalons, quins vestits, quines jaquetes i, sobretot, quins preus!

Una faldilla allà et pot costar tranquil·lament 80 o 90 euros i no deixa de ser un tros de roba però quin tros de roba! M'encanta aquesta tenda! A més, tot s'ha de dir, la roba em va, m'entra i a sobre em queda bé (modestia apart) que més vull? després de donar a llum costa que em trobi bé amb alguna peça de roba i tot just em sento bé amb la que no em puc permetre.

Res, ara toca esperar a que arribi el meu aniversari d'aqui dos mesos per poder gastar tots els calerons que em donen en roba del Desigual tot i que alguna coseta caurà abans.

Ais, serà veritat que els calers no donen la felicitat però ostres! a mi m'ajudarien tant!

PD: Oi que tinc dret a ser una mica superficial? :-P

3 comentaris:

Amarbe ha dit...

Yo también soy chica Desigual, aunque solo tengo una camiseta y una falda,pero me encantan

Intento comprarlo en una tienda de outlet que hay en el centro comercial al que voy, pero aun asi pica pica!

Mirashka ha dit...

Ui, que superficial! jo esperava trobar un post sobre el canvi climàtic i va i em trobo un sobre Desigual, puaf! ;-)

Jo soc més de Custo...

Téns tota la raó, una de les mentides més grosses que ens han colat és que els diners no donen la felicitat!

Esther ha dit...

A veure si ens toca la loteriaa!