divendres, 17 d’octubre del 2008

Abel Pujol o Dr. Pain


L' Abel Pujol (també conegut com a Dr. Pain) és el tatuador que s'ha encarregat de fer-me l'ull d'horus a l'espatlla i estic tan contenta amb el seu tracte que he decidit fer un post i tot.

Ja vaig explicar que fa uns anyets em vaig fer una creu de la vida al turmell i el tatuador va ser tan però tan estúpid que tenia ben clar que no tornaria mai més a aquell estudi de tattoos. Era tan borde que ni vull posar el nom del lloc per donar-li publicitat o que carai! el poso perquè així tothom sap on van ser bordes amb mi! El lloc és el Dolar que hi ha al costat de la Rambla de Catalunya.

Amb aquell noi no vam començar bé i es que el dibuix inicial de la creu que em va fer no em va agradar. Jo, evidentment, li vaig dir i ell no s'ho va prendre gaire bé. No sé si es que no està acostumat a que els seus dibuixos no agradin però i a mi què! El que no penso fer es callar-me i dur una creu al turmell tota la vida sense que m'agradi.

Durant l'execució del tattoo va estar callat i només va parlar per contestar-me de males maneres algunes de les preguntes que jo, morta de por, feia.

Per sort aquesta vegada he anat a un lloc diferent. Vaig decidir anar a la tenda Retocs i cucades de Granollers perquè les noies que t'atenen són molt dolces i simpàtiques i això ja em va donar confiança.

L'elecció va ser la correcta perquè quan en J va arribar amb el seu tattoo (ell també se n'ha fet un) estava content pel resultat i pel tracte que va rebre per part del Dr. Pain.

Aquest dimecres ha estat el meu torn i la veritat és que estic molt contenta. El tattoo ha quedat molt mono (prometo foto quan ja hagi cicatritzat perquè ara està lletjot) i el tracte ha estat molt i molt bo.

Una que es patidora de mena doncs espera just el que vaig obtenir. Un bon tracte, tranquilitat i simpatia per part de la persona que t'està fent pupa durant una estona :-P

El Dr. Pain em va donar conversa tota l'estona, va respondre tots els dubtes que m'anaven sorgint amb un somriure i es va mostrar atent i comprensiu fins i tot quan em vaig haver d'estirar a la camilla perquè estava marejada.

Això és el que espero jo d'un professional que viu de treballar de cara al públic. Llàstima que no hi hagi més gent així pel món perquè potser anar a comprar o anar a demanar hora al metge no seria tan "traumàtic" com ho és ara.

8 comentaris:

Jordi Bufí ha dit...

Jo al del Dollar no li vaig dir res sobre el dibuix (ja que sí em va agradar) i tampoc em va dir res en tota l'estona. En canvi el Dr. Pain va ser molt simpàtic...

La gent que no li agrada treballar de cara al públic hauria de canviar de feina o pendre-s'ho d'una altra manera.

Esther ha dit...

Potser el del Dollar no havia dormit i per això duia aquella cara de pomes agres.

Mipetisa ha dit...

Hija, dicho y hecho eh. El otro día hablabas de que igual te hacías uno y hoy ya lo tienes hecho.Me alegro de saber que sí algún día cambio de opinión sobre mutilar mi piel con una aguja hipodermica hay alguien que lo hace con mucho gusto.

Un beso guapa.

Esther ha dit...

Mipe q no te enteeeras!

El otro día sabía q me lo iba a hacer (tenía hasta el día) lo q no sabía era si me lo hacía en el tobillo o en la espalda :-P

XAVI S.H ha dit...

L'ABEL a part de ser un GENI com a tatuador (cosa important), ÉS UN GRANDIÓS TIU (cosa igual d'important)!!! Em va fer un tatuatge molt difícil (6 hores de curro i patiment.. ;D) que m'ha quedat de puta mare, i el tracte va ser maravellòs!!! Jo sóc artista; pintor, escultor, músic i diseñador, i em costava molt posar-me a les mans d'un altre pq sóc molt perfecionitsa!!! Però va ser UN GRAN ENCERT!!!

Espero poder fer-me un tatuatge doble a l'estiu que serà BRUTAL, a veure si aconsegueixo els diners clar... I REPETIRÉ AMB EL GRAN DOCTOR PAIN!!!! :D SENSE CAP DUBTE!!!

Sí algú decideix fer-se un tatuatge a la tenda "Retocs i Cucades" de Granollers, després de lleguir aquest missatge, que li digui a l'Abel que va pq ha lleguit aquest comentari del XAVI S.H (a veure si em fa un descompte en el doble tatuatge de l'estiu... :D)

XAVI S.H

Anònim ha dit...

L'altre día vaig anar a fer-me un tatuatge a retocs i cucades(Granollers) i estic molt contenta tant amb el tracte com el tatuatge. El tatuador es diu Abel i el tracte va ser super agradable!! T'informa de tot i respón tots els dubtes que puguin sorgir, a més dibuixa super bé i personalitza el tatuatge segons l'indiquis.
Sense dubtes quan hem torni a fer un altre tatuatge m'ho faré amb ell. Ho recomano 100%

Anònim ha dit...

Em Dic Joan M. Fa un temps tot despres buscant info d'estudis de tattoos i artistes del valles vaig anar a para a aquest blog, gracies al teu post Esther em vaig animar acostar-me a coneixer l'Abel, Doctor Pain.
Al arribar a la botiga no em va poder atendre perquè estava a la "sala de operacions" però la noia del mostrador em va dir que passes a la saleta d'espera, allà vaig xafardejar entre les fotografies del àlbum de les seves feines que tenien allà, i em vaig decidir apuntar-mi.
El dia del tattoo estava cagat de nervis no us enganyaré, però l' artista em va rebre amb un somriure i de seguida que li vaig explicar que volia em va agafar la idea al vol i me la va convertir en un dibuix, ha sigut un proces al·lucinant perquè no va fer servir el tradicional calco ni fotocopia de res, de fet mentre em feia el dibuix amb retolador sobre la pell i anavem xerrant no vaig tenir temps de pensar amb els nervis ni res.
Quin paio aquest doctor Pain, es bon artista i a més te molta ma esquerra amb la gent. el tattoo esta genial i després de aquesta experiència gens traumàtica ja tinc un bon grapat d' idees que convertir en nous tattoos... jaja es ben cert que aixo enganxa! i si et tracten be encara més!
Lo dit merci per la referencia Esther!

Esther ha dit...

No havia llegit els comentaris anteriors fins que no he vist el d'en Joan. M'alegra molt que gràcies al meu post hagis arribat fins l'Abel.

Jo no crec que em faci cap tattoo més però si me'l faig tinc molt clar a qui he de recórrer.