diumenge, 26 d’octubre del 2008

Canvi de vida

Hi ha dies que canviaria de vida i aquest és un d'aquests dies...

No sé, de sobte deixaria la feina i aquest pis per marxar a viure en algun altre lloc i dedicar-me a una cosa totalment diferent a la que faig ara.

En dies com avui marxaria del Departament d'educació on em sento com un número i buscaria una feina on em sentís molt més ben tractada. On pogués veure la cara de les persones de les que depenc o, fins i tot, se'm passa pel cap la idea d'obrir un negoci propi.

En dies com avui m'aniria a viure a un poble ben petit on mirés per la finestra i veiés verd a l'estiu i neu a l'hivern. Aniria a un poble on per sortir hauria de posar-me la bufanda i el meu gorret de llana. Un poble on tothom em saludaria i on l'Andreu, d'aquí uns anys, jugaria pel carrer amb altres nens. Es llençaria boles de neu i correria i seria molt més lliure que aquí.

En dies com avui deixaria tot el que m'envolta i el que ara mateix no m'agrada però en dies així també me n'adono que em falta valor. No sóc capaç d'abandonar la seguretat del meu treball ni les comoditats de la ciutat. Tinc moltes pors i molts dubtes que em lliguen a tot allò que no m'agrada.

En dies així m'agradaria tenir més valor...

5 comentaris:

Emma ha dit...

Nena!!!t'he llegit i m'he vist reflexada totalment..penso igual que tu,pero tampoc no soc prou valenta...

Lourdes ha dit...

Ànim guapa ja veuràs com quant comencis a treballar veuràs les coses d'una altre manera.

Petons

Esther ha dit...

Ai Lourdes no ho sé...ojalà!

Emma a veure si algun dia reunim el valor...

Jordi Bufí ha dit...

Ja saps que jo estic disposat a fer les maletes i marxar on sigui!

Suposo que si no ho fas és perquè encara et val la pena continuar amb la vida que portes. El dia que estiguis realment farta segur que reuneixes el valor necessari per a canviar-ho tot.

A més pensa que cap canvi es definitiu, per sort podem provar i tornar enrera si el no et fa el pes la teva "nova vida".

Esther ha dit...

Ai Jordi tu es q ets "muy echao palante" :-P