divendres, 10 d’octubre del 2008

El que s'ha de fer...

En J i els seus dos companys de feina han fet un vídeo per participar en un concurs en el que poden guanyar un mini i ara es tracta de que el vegi moooolta gent ja que els guanyadors seran els que aconsegueixin que el seu vídeo sigui el més vist.

La veritat és que jo no li trobo la gràcia al vídeo que han fet però com sóc una bona dona i m'estimo molt al meu friki doncs us el poso per a que el veieu i així hi hagi més possibilitats de que aquests angelets guanyin el seu mini :-)



PD: per si algú ho dubtava...Quan em vaig casar sabia perfectament el que s'ocultava darrera la serietat d'en J i tot i aixì em vaig casar :-P

5 comentaris:

Mirashka ha dit...

JA JA JA JA JA JA JA JA però tu estàs segura que aquest ambient és el millor per criar un fill??????????

Esther ha dit...

Buf! va a ser q no però el pobre no pot triar pares així q...jajaja!!

Maog ha dit...

aaiixx nena por lo menos me he reido un rato!! vaya pandilla!.

Voy a hacer como Miriam pero uno de los compañeros de Jordi no se parece un poco a Oriol?jejej

Emmakumba ha dit...

mmmmm sin paraules

Jordi Bufí ha dit...

No et queixis que si guanyem part del que reculli es per tú tb :P