diumenge, 5 d’octubre del 2008

Tonteria


Avui m'he tret l'aro i, per tant, la senyora de vermell (o sigui la regla en els anuncis de compreses) em visitarà en breu.

Jo sóc la típica que no sóc persona quan em visita la senyora de vermell perquè o bé em poso de molt mala gaita o em dóna per plorar i deixar aflorar els sentiments.

Pel que puc intuir la propera visita de la senyora de vermell em provocarà aquesta última reacció que he explicat perquè avui tot just m'he tret l'aro i ja tinc ganes de plorar!

Que l'Andreu estigui malaltó i pesat tampoc ajuda gaire però bé, no el culparem pas de les meves emocions en aquells dies del mes en que "soy mujer". Aquesta setmana estaré fluixeta i tonta potser...ara no sé si és millor això o quan la regla em posa de mala llet?

5 comentaris:

Mirashka ha dit...

sum sum a que huelen las nubes? si es que les nostres amigues les hormones son unes petites mal parides que es dediquen a fotre'ns la vida enlaire!

Veuràs com en un parell de dies tant l'Andreu com tu esteu millor!

Lourdes ha dit...

Nena jo plorar no ploro però em poso de molt mala llet un parell de dies abans, que sóc de les que em diuen " Bon dia" i em menjo a la persona que m'ho ha dit!!!!!!!!

que maco és ser dona..........

Emma Kumba ha dit...

Millor de mala llet, així com a minim tens la escusa per fotreli un moc a mes d'una,,, jajajja

Algun cop t'he dit que ets com un solet?

Esther ha dit...

Emma sí que m'ho havies dit però jo crec que es que em mires amb bons ulls :-)

Jordi Bufí ha dit...

En aquests dies en el que tan t'agrada ser dona lo millor es carregar la despensa de xocolota i així el teu maridet es pot ficar les botes!