dissabte, 22 de novembre del 2008

Dinar d'aniversari

Avui faig el dinar del meu aniversari (m'avanço un dia en la celebració) amb la N, la S i les seves respectives parelles.

La celebració del meu cumple és un dia alegre per a mi perquè les meves dues millors amigues busquen un espai per venir a fer un dinaret o un soparet que ja comença a ser una tradició.

A la N la veig força sovint durant l'any però a la S no i me n'alegra que tot i amb lo despistada que és sempre compleixi pel meu aniversari (no ho diré massa alt q no vull que es torcin les coses :-P).

És curiós, a més, com per aquest dia em poso nerviosa. Semblo una nena que espera la celebració del seu aniversari amb els amiguets de classe i es que en aquest dia m'agrada que tot surti bé i més si em toca fer el dinar a mi a casa com és el cas d'aquest any.

5 comentaris:

Belen ha dit...

muchas felicidades!! y disfruta de tus amigas

Núria ha dit...

Doncs jo també m'avanço un dia i et dic: MOLTES FELICITATS!!!!!!! Espero que hagi anat molt bé el dinar amb la N i la S

Esther ha dit...

Moltes gràcies maques!

Lourdes ha dit...

A vegades les coses no surten com voldríen però això no t'ha de fer perdre la il·lusió de tornar a celebrar el teu aniversari!

La vida a vegades ens fa passar males jugades, però també en té d'agradables!

Petons i per molts anys!!!!!!!

Mirashka ha dit...

Penco, moltes felicitats!!!! passa-t'ho molt bé amb els teus homenets, que aquests segur que t'alegren el dia, i Jordi, si em llegeixes fes-li un bon achuchón de part meva (bueno i de part teva els que vulguis of course!).

DEMA COMENÇA FAMA!!!!!!!!

Petonarros!