diumenge, 23 de novembre del 2008

No sempre...

Surten les coses com una vol...

Ahir el dinar va estar bé però podria haver estat molt millor. Almenys pel que fa amb la S... El temps ens està distanciant i la seva manera de ser també. Jo tampoc sóc la mateixa i es que m'he cansat una mica de ser la que truca, la que envia missatges i la que tira la relació endavant.

Potser va ser cosa d'un sol dia però per primera vegada no va ser com sempre. Aquesta vegada el temps sí que havia passat i per primera vegada van haver moments en els que no sabia ni de què parlar.

Ara no sé quan ens tornarem a trobar. A mi m'agradaria que fos ben aviat i adonar-me que el que va passar ahir ha estat una cosa circumstancial. A veure si hi ha sort que és així perquè del contrari començo a veure un final.

Per sort no tot és dolent i amb la N i el C va ser com sempre genial. Vam empalmar dinar amb sopar i ens ho vam passar molt bé. Sort d'ells perquè si no arriben a estar el gust que m'hagués quedat hauria estat totalment amarg.

11 comentaris:

Mirashka ha dit...

ànims guapa! les coses no sempre son com volem, però de vegades també hi ha sorpreses agradables que ho compensen! Dóna-li un vot de confiança i si no pot ser doncs no és i ja està, sap greu, fa mal, però ella també s'ho perd.

Un petonarro!!!!!!!!!! dels grossos, eh!!!!!!

Lourdes ha dit...

Un petó molt gran guapa i ànim que a vegades les coses no són com semblen i qui sap si només va ser un mal dia

Esther ha dit...

Gràcies pels ànims! Q faria jo sense vosaltres...

De tota manera espero q no es torni a repetir un aniversari com aquest pq sempre he estat molt contenta quan ha arribat el meu moment "cumpleaños" i aquest any estic desitjant que s'acabi!

Amarbe ha dit...

Felicidadesssss!!! Espero no llegar tarde :)
Ay guapa, no sabes como te entiendo, me ha pasado algo parecido este finde...

Yo ayer quede con mi amiga M, vino a verme ( ella vive en la capi y yo a unos 10 km)
Pasamos la tarde juntas, pero yo realmente queria cenar con ella, pero como siempre ya tenia planes.
Me sentí segundo plato, y hubieron momentos de esos como los tuyos que no sabes ya ni de que hablar, no se yo tambien tengo hoy un mal sabor de boca por esto.
Animate, y piensa que igual ha sido un mal dia, yo es lo que quiero pensar...

Esther ha dit...

Amarbe llegas justo a tiempo! mi cumple es hoy así q gracias :-)

Lo de las amistades es que es muy complicado y estas cosas disgustan. En fin, pensemos q ha sido solo cosa de un día pq sino...

Amarbe ha dit...

Si, vamos a ser positivas
Aunque cuesta mucho, pero bueno estas cosas pueden pasar hasta en las mejores familias jeje
Me alegro de haber llegado a tiempo :)

Esther ha dit...

Es q las relaciones de amistad son como las relaciones de pareja pero sin sexo. Con lo cual aún son más complicadas :-P

Besotes wapa y a ver q hacen nuestras amigas las pasotas.

Jordi Bufí ha dit...

Les amistats no es creen ni es destrueixen... es transformen.

Has anat perdent "amigues" pel camí (la V, la O, esperem que no perdis la S tb) pero a canvi n'has guanyat moltes altres!!! a que no ho canvies?

Esther ha dit...

Jordi es q lo de la O i la V no va ser que las perdés, es q las vaig fer fora pq tela marinera :-P

Però si, tens raó... es perden coses i es guanyen unes altres. Així és la vida, no¿? :-)

Emmakumba ha dit...

Aix nena... la vida va passant i les coses al nostre voltant van canviant... però tot això ens fa creixer!

Oh! que bé que m'ha quedat! jejeje

Eo! a mi m'has guanyat a base de bé eh?!!! t'has ficat en un raconet del meu cor!

Esther ha dit...

Emma jo tb te I love you very much much!!! :-P muacks!