dilluns, 3 de novembre del 2008

Tornar a la feina

Avui ha estat el meu primer dia de feina després de més d'un any sense exercir i el cert és que em sento molt més Esther.

S'ha de dir que avui no m'ha tocat matinar i que només ha estat una presa de contacte perquè la cosa més dura començarà dimecres però no sé, em sento bé. He arribat a l'escola i en sentir els murmuris pels passadissos, les veus dels nens al pati i les veus de les mestres intentant fer-se escoltar no he pogut evitar deixar anar un somriure.

Aquest any serà un any dur a la feina...començo amb una tutoria (mai he estat tutora) ja començada i a sobre compartida perquè faig mitja jornada però tot i així estic animada. Tinc ganes de tornar a obrir un llibre de matemàtiques i explicar una lliçó, resoldre algun petit conflicte al pati i inclús d'aguantar el típic nen que no calla ni sota l'aigua i que has de manar callar un nombre indefinit de vegades al llarg del dia. Tinc ganes de tornar a ser mestre i estic contenta perquè això significa que la meva feina m'agrada i no tothom ho pot dir això.

Avui mentre estava a la reunió de nivell m'he tornat a reconèixer com a mestre, com a dona i com a persona que fa coses a banda de cuidar el seu fill. Adoro l'Andreu i no el canviaria per res del món, avui l'he trobat molt a faltar però ja cansava una mica ser només la seva mare. Necessitava tornar a ser jo i avui m'he sentit alliberada.

El balanç inicial és totalment positiu. Això sí, no deixaré aquest post massa amagat perquè d'aquí unes setmanes segurament l'hauré de tornar a llegir per a animar-me i es que, segurament, d'aquí unes setmanes escriuré per queixar-me, queixar-me i queixar-me...c'est la vie!

5 comentaris:

Mirashka ha dit...

ains, espero estar tan contenta com tu dimecres al vespre...

Petons!!!

Esther ha dit...

Clar que ho estaràs :-) És recuperar una part de la teva vida!

Jordi Bufí ha dit...

Esther més que un any dur seran 85... bé, 84 dies durs :P

Com ja hem parlat mil cops crec que treballar t'anirà bé en termes generals (clar que no deixa de ser una putada sobretot per la distancia)

Esther ha dit...

Jo tb crec q m'anirà bé tot i q d'aqui dos dies estaré queixant-me pq els nens no em fan cas, pq tinc molta feina o pq estic farta de la renfe :-P

Lourdes ha dit...

Segurísim que et va bé i que tu estaràs molt millor!

Tornar a treballar i recuperar part de la nostra vida és el millor que podem fer

Petons