divendres, 5 de desembre del 2008

Revisió dels nou mesos

L'Andreu ja té gairebé deu mesos però encara no li havien fet la revisió dels nou mesos i avui tocava.

Està molt gran! Pesa una mica més de 10 quilos i fa ja 78,5 cm d'alçada. És un nen molt alt i grandot apart d'espavilat.

Jo segueixo encara amb la ja famosa preocupació pel tema de la fontanel.la però la pediatra diu que tot va bé així que haurem de fer cas i deixar una mica de banda la meva faceta de mare patidora.

Avui ens han donat noves pautes pel que fa a l'alimentació i es que l'Andreu és un nen gran que ja pot menjar gairebé de tot. Mare meva! fa dos dies estàvem només amb biberons i ara ja toca sopetes, purés i de tot. Com passa el temps... d'aquí res no me n'adonaré que ja estaré barallant-me amb ell perquè vol menjar un donut o un bollycao a deshora i em tocarà fer-li entendre que allò no toca.

Què ràpid passa el temps i que ràpid et quedes sense aquell petit bebé...

6 comentaris:

Mirashka ha dit...

Ains si, que ràpid va tot!!! Felicitats per aquest campió que tens i no t'amoïnis!!!!

Lourdes ha dit...

Que gran! i pel cap no et preocupis que està bé.

El temps, doncs si que pasa ràpid, en dos dies ens barallem pels bollicaos i en quatre per arribar tard a casa!

Esther ha dit...

Ais nenes q ens quedem sense bebitos ja mateix! Snif snif :-P

Núria ha dit...

Que gran i guapo està l'Andreu!!! I si, el temps passa massa ràpid, quan miro als peques em costa recordar-los de bebès.

No li donis voltes a lo del cap, t'han dit que està bé.

Petons per tots dos.

Anònim ha dit...

teeeer!!!!!estic llegint totes les noticies q penges al blog, m'agrada molt tot el q escrius!q mona ets!!!!respecte això d l'Andreu volia comentar que sí q és veritat q està creixent molt ràpid...a mi em fa molta gràcia i em sembla el nen més divertit del món. recent nascut haig d reconèixer q no em cridava l'atenció pq nm dormia i menjava, tb em va passar aixo amb l'aleix, xo és q ara....ME'L MENJARIA!!!!li stic parlant sempre al christian d'ell, li vull regalar sempre coses i quan veig lo mono q esta a les fotos me derrito!!!!me l'estimo molt i en part sí q vull q creixi pk comenci a parlar, i ens el poguen endur a llocs genials, com el zoo, port aventura...yo me'l voldré endur a tot arreu!!!i stic dessitjant q arribi dissabte per veure'l...ja q tinc el meu nevot a galicia, aket serà el meu segon nevot jeje GRÀCIES!!!!!
NÚRIA

Esther ha dit...

Núria es q per descomptat q tu ets la tieta Núria! :-P Ara està molt divertit sip, és un petit trapella :-)

A més ens donarà l'excusa perfecte per anar a Disneyland quan sigui gran jaja!