dimecres, 14 de gener del 2009

Ser mestre


Sóc mestra i com a tal estic acostumada a que molta gent em digui que la meva feina és un txollo sense saber ni mitja torta del que fem però últimament estic més susceptible que mai i es que porto uns dies que veig la cosa complicada.

Hem d'aguantar que la majoria de mestres de les altres comunitats autònomes guanyin més que nosaltres (tot i fer jornada intensiva tot l'any), hem "d'aguantar" estoicament més de vint nens ficats en una classe més de quatre hores amb el perill que això comporta, també hem d'aguantar pares que sembla que tenen més idea que nosaltres sobre com fer la nostra feina, hem de treballar hores i hores fora de l'escola per a corregir, muntar classes, formar comissions (que si de revista, que si de sortides, que si de festes...), hem d'aguantar que ens donin la destinació que els doni la gana (fins i tot a gent que ha tret les oposicions les estan enviant on volen), hem d'aguantar que no ens pugin el sou en anys i anys...

En definitiva aguantem carros i carretes i tot així estem mal mirats. No entenc per què tenim fama de dropos? Jo encara espero el dia d'estar a la meva feina amb els braços creuats.

En fi, que m'ha arribat a les oïdes que el senyor Maragall pretén que treballem més hores encara (presentat com cosa optativa en principi, clar) i això ja m'ha acabat d'escalfar!

8 comentaris:

Emmakumba ha dit...

Si nena si... ser mestre està molt mal vist. I la veritat es que la teva destinacio es una merda com un piano.. però segur segur que l'any que bé serà millor!

Belen ha dit...

pues yo no te cambio el trabajo ni de coña... niños y padres maleducados (por suerte no todos), y unas malas condiciones de trabajo q solo se ven recompensadas por mas vacaciones q el resto de gente ( q a mi manera de ver, solo son recuperar horas de esas gratis de preparar cosas. No te calientes. Piensa q haces lo q quieres, aunq a veces no sea lo q tu pensabas q era

un beso

Esther ha dit...

Sip, la veritat q és una cosa mal vista q no sé pq pq l'educació és una cosa bàsica a la societat. Si ja amb educació hi ha els elements q hi ha no em vull ni imaginar com seria la cosa sense...

Mirashka ha dit...

Tot el meu respecte i admiració per vostra feina (i saps que és en serio).

Petons!

Núria ha dit...

I saps que volen dir aquestes hores de més que volen ampliar??? Que els interins tindrem encara menys feina, perque només els hi ofereixen als funcionaris!!!

Jordi Bufí ha dit...

A muntar un negoci s'ha dit!

Esther ha dit...

Gràcies Mireia :-)

Núria es q els interins somos una lacra. Tela marinera!

Jordi crec q no és massa bona època...

Lourdes ha dit...

Ser mestre..... ufff és durillo, jo no podria!!!!