divendres, 20 de febrer del 2009

El primer carnestoltes de l'Andreu


Avui han fet la rua a la llar d'infants de l'Andreu. Tots els nens anaven disfressats de pintors i estaven moníssims! A ell però la disfressa no li ha entusiasmat i és que això que li pintin la cara i li posin barrets no ho porta massa bé així que ha obert la rua plorant i espantat en veure tanta gent a les portes esperant.

Cal dir que jo sí que ho he gaudit i fins i tot m'he emocionat quan l'han tret tot disfressadet assegut al seu cotxet i mirant amb aquella carona de no saber què fer... en aquell moment m'he hagut d'aguantar alguna llagrimeta. Encara no sé a que venia tanta emoció però m'ha vingut així i he hagut de fer exercicis de contenció!

Quan ha passat una estoneta el meu petit ja s'ha animat i ha fet el bitxo com sempre, ha rigut, ens ha fet riure... Aaaaiii qui m'ho anava a dir que jo tindria algun dia un petit Dalí!

6 comentaris:

Emmakumba ha dit...

Aix nena que guapo que està! jejeje

Lourdes ha dit...

Ja m'agradari a mi saber que passa pel seu cap quant es veuen axió i no saben que passa!!!!

Ay nena és que cada dia es fan més grans i tot és nou tant per ells com per nosaltres, és normal que t'emocioni vuere'l així tan guapo com és ell i disfrassat de Dalí.

Mirashka ha dit...

Està per menjar-se'l!!!! tu què pensaries si un gegant et disfressés i et pintés com a una drag-queen???????

Esther ha dit...

Emma per a mi el més maco del món jeje!

Lourdes els pobres els tenim martiritzats el dia de carnestoltes però per un dia q els martiritzem... conta les vegades q ens ho fan ells a nosaltres així q sense pietat! :-P

Mirashka si aquell gegant és el mateix q em neteja el cul cada dia jo em deixo! jaja!

Belen ha dit...

esta monisimo!!!! yo ya estoy pensando de q disfrazare a mi nenita el año q viene , tendrá 10 meses!!!

emocionate todo lo q quieras, q para eso eres su mami!

Jordi Bufí ha dit...

Llastima del dia que va passar... pero bé, segur que els pròxims carnestoltes els disfruta mooooooooolt més :)