dilluns, 16 de febrer del 2009

¡Porque yo lo valgo!

Fa unes setmanes que passo per una mena de "bajón" d'autoestima. No sé, he tingut uns dies força crítics en que no m'agradava com em quedava la roba ni el cabell ni la meva pròpia cara! Són baixons d'aquests en que tot et sembla malament i per molt que et miris no treus res de positiu.

Altres vegades que he passat per aquesta mena de baixons he optat per tallar-me el cabell o renovar vestuari però aquesta vegada ha estat diferent. El que realment m'ha vingut de gust és cuidar-me i mimar-me una mica a mi mateixa.

Ja sé que sóc pesada amb el tema Andreu però és que és ben cert que des que ha nascut que no trobo temps per a mi. Fins i tot he d'esperar a la nit en Jordi per poder-me dutxar! però no tota la culpa li tirarem a ell pobret perquè haver d'anar a treballar a la quinta punyeta també fa que perdi part del meu temps de "auto-mimo".

Bé, al que anava... que he decidit mimar-me i des de fa una setmana que vaig a fer UVA. Ara ja començo a tenir una mica de coloret (jo morena no crec que em posi mai a la vida) i estic força contenta. Almenys no em veig tantes ulleres ni faig tanta mala cara que fins ara em veia moooolt "paliducha" i més des que m'he posat el cabell més fosc.

També m'he apuntat a fer Bioplate que és una plataforma vibratoria en la que et puges i vas fent posturetes. No sé si serà cert però diuen que tonifica molt els músculs i a més ajuda a drenar líquids i millorar la circulació. Ja us explicaré perquè començo dimecres.

Potser són tonteries però des que tinc em ment fer aquestes dues cosetes que ja estic millor. No em veig esplèndida però sí que estic una mica més animada i contenta amb mi mateixa.

Necessitava cuidar-me!

7 comentaris:

Amarbe ha dit...

Claro que si, hay que darse mimitos a una misma!

Yo hace un mes que me he apuntado a hacer spyning y cuando salgo creo que soy la mas feliz del mundo, en serio supongo que habrá algo quimico tambien cuando hacemos deporte pero es una sensación muy buena!

Mirashka ha dit...

Digues que sí, que si no ens mimem nosaltres qui ho farà? Aquestes cosetes ens fan sentir bé i això fa que estiguem millor amb la resta de gent i que tot ho fem mooooolt més contentes!

Amarbe yo había hecho spinning y desde después de navidades tengo la intención de volver a ello tras casi 4 años... igual me muero pero esta semana ya tengo la intención y la bolsa a punto, a ver si la semana que viene empiezo de una vez!

Jordi Bufí ha dit...

Et senta molt bé el coloret jeje

Núria ha dit...

I tant que si, un bona dosi d'auto mimos l'hem e tenir com a mínim un cop al mes, que sinó al final deixem de ser nosaltres per ser la mama de...

Petonets bonica, ja veuras com a partir d'ara et veuras molt millor!!!

Emmakumba ha dit...

Axi es que jo encaratinc els ulls plorosos del altre text... però estas molt guapa!

Esther ha dit...

Amarbe a mí me pasa lo mismo. Solo de pensar q voy a hacer cosas para cuidarme ya me veo más guapa jaja!

Mirashka està clar q ningú ens cuidarà com ho podem fer nosaltres...

Jordi tu es q sempre em veus amb bons ulls :-)

Núria no sé a q et refereixes amb això de la mama de... q va q va :-P

Emma tu tb em mires amb bons ulls, eh¿? :-)

Lourdes ha dit...

Ben fet, hem de trobar temps per cuidar-nos i mimar-nos a nosaltres mateixes, perquè sino qui ho farà?

De totes maneres estàs estupenda! però entenc que a vegages tenim l'autoestima baixa i mira això no et farà gens de mal tot el contrari

petons