dijous, 23 d’abril del 2009

El regreso de Esther


No, no és el títol de cap pel·lícula ni de cap "culebron" és simplement l'anunci que ja he tornat! Ja tinc internet de nou i aquí estem... amb pis nou, connexió nova, ànims nous i forces renovades.

Suposo que no cal dir que al piset nou estic encantada ja que m'ha ajudat a apartar-me una mica de persones que no em feien sentir massa bé i a més no em té tan ofegada com l'anterior. Estic molt contenta i espero que aquesta felicitat i aquest optimisme duri i duri i duri al més pur estil "conejito Duracell".

4 comentaris:

Mirashka ha dit...

el retorno del jedi!!!!!! ;-) welcome!!!!

Lourdes ha dit...

Benvinguda, ja et trobavem a faltar!!!!!!!!

Amarbe ha dit...

HOla guapa ya se te echaba de menos
Bienvenida a estos mundos de nuevo, y a disfrutar del pisitooooooooo

Esther ha dit...

Gràaaaaacies! :-)