divendres, 26 de juny del 2009

Adeu Michael

Avui m'he llevat amb la mala notícia de la mort de Michael Jackson. Ha mort amb 50 anys... jove, molt jove i ha deixat tristes moltes persones que l'hem admirat durant anys.

Aquests últims anys la seva vida ha estat marcada per coses no massa agradables però no es pot discutir que en Michael Jackson ha estat un geni de la música i un ballarí meravellós. Potser no ha agradat a tothom però sí que ha aconseguit que tothom reconegui els seus mérits.

Em fa molta llàstima la seva mort i espero que allà on sigui descansi en pau però que no deixi mai de cantar i ballar.

5 comentaris:

Jordi Bufí ha dit...

Mai m'ha agradat en MJ com a músic però reconec que era un gran showman. Com a persona tampoc m'ha agradat mai, però la mort té això... t'hi veus reflectit perquè saps que algun dia et tocarà a tu i a causa de l'empatia fas que et sàpiga greu que hagi marxat d'aquest mon. DEP.

Lourdes ha dit...

Com artista hem perdut un dels grans, ara com a persona va voler ser tot allò que no era i així no es pot viure. Mai va estar content amb el que era.

Trobarem a faltar la seva música!

Amarbe ha dit...

Qué grande esta canción!
Yo me enteré anoche y me quedé en shock,me ha dado pena.
Yo creo que siempre ha sido un niño grande,la verdad es que no se le veía maldad,aunque los ultimos años ha terminado muy tocado.
Me acordaré siempre de él,de pequeña mi tio era super fan,y cuando iba a ver a mis abuelos siempre estaba viendo los video clips del Michael,y a mi me ensañaba los bailes jaja.Y lo peor,me ponia Thriller,y me moria de miedo!

Mirashka ha dit...

A mi m'agradava molt com a cantant, com a persona estic amb la Lourdes, era un etern insatisfet i amb l'Amarbe en que era com un nen gran. Ens queda la seva música!

Esther ha dit...

Encara em sembla mentida...