dilluns, 8 de juny del 2009

Millennium I

Aquest Sant Jordi el meu maridete em va portar el llibre "Els homes que no estimaven les dones" i va ser tot un encert.

Feia molt temps que un llibre no m'enganxava tant. Vaig començar a llegir-lo i no podia parar! La història, els personatges... tot plegat consegueix atrapar-te i fa que estiguis desitjant trobar el moment d'agafar el llibre i continuar llegint.

Cal dir que és un llibre força dur. Hi ha "escenes" una mica "indigestes" i dades reals que fan que un calfred et recorri l'esquena però això no fa sinó augmentar aquestes ganes de saber-ne més i més.

És una llàstima que Stieg Larsson (autor de tan fantàstica obra) no hagi vist l'efecte que ha provocat ja que va morir just abans que aquesta fascinant tril·logia (sí, per sort, hi ha tres libres) sortís publicada i provoqués el que ha provocat.

Ara estic llegint Millenium II i tot i que diuen que "segundas partes no fueron buenas" en aquest cas, almenys de moment, no és així.

9 comentaris:

Jordi Bufí ha dit...

Aprofita per llegir ara que ja saps que a la nit no et deixo, a partir de les 8 ets només per a mi xD

Esther ha dit...

Acaparador!

Mirashka ha dit...

Bueno, bueno, bueno... échales agua que se pegan!!! ;-)

Ja tens raó ja, enganxa moltíssim! llàstima no tenir més temps per llegir-lo!

Lourdes ha dit...

A punt de sortir el tercer llibre, quines ganes!

Amarbe ha dit...

Yo tengo ganas de leerlo,será el próximo,que todo el mundo me lo ha recomendado
Lo que no me recomiendan es la peli
Muaaas

Esther ha dit...

Amarbe a mí me han dicho q la peli está muy bien pero supongo que pasa como con la gran mayoría de pelis salidas de libros. El libro siempre suele ser mucho mejor.

Jordi Bufí ha dit...

A mi también me han recomendado la peli!

Por cierto:

http://elcascarrabias.blogspot.com/2009/04/te-gusto-la-pelicula.html

Esther ha dit...

Jordi q dolent!!! (l'acudit, eh¿? :-P)

Jordi Bufí ha dit...

Doncs a mi em va fer molta gracia... :P