diumenge, 25 d’octubre del 2009

Sembla que tot torna al seu lloc.

Dilluns passat vaig anar al ginecòleg i sembla que després de gairebé 21 mesos tot es posa al seu lloc.

Sembla que el quist interior està desapareixent i, per tant, no caldrà operació. La cicatriu fa mal però sembla ser que també és qüestió de temps. Segons el meu metge és normal que davant els canvis de temps tingui molesties i que, de vegades, em tivi però això es pot anar arreglant amb el temps i amb aplicacions de locions hidratants.

Bé, sembla que començo a recuperar-me i ja em começa a rondar pel cap la idea de tenir un altre.

Seré masoquista...

4 comentaris:

Mirashka ha dit...

Per fi tot es va arreglant! ha costat però ara ja veus la llum! Lo de ser massoquista, que m'has de dir... tots ho som una mica je je je je

Un petó!

Lourdes ha dit...

Tot arriba, potser a tu una mica més tard però arriba. I si has de tenir un altre i no triguis que el Martí estarà solet!!!!

Emmakumba ha dit...

Joooo nena, som masoquistes del tot les dones...

Però i lo maco que es??

Amarbe ha dit...

Hola guapa, como no soy madre voy un poco perdida.
Me parece una pasada, 21 meses para recuperarte del todo,jolin lo habrás pasado mal.
Pero me alegro que todo ya vuelva a ser como antes,y todo esté en su sitio jeje

Ayyy me estoy pensando esto de la maternidad, eso que soy muy niñera y se me cae la baba con los bebés.
Y siempre he querido tener hijos, pero uffff vaya tela.

Un beso