dimecres, 28 de juliol del 2010

Orgullosa de ser catalana

Normalment ja em sento prou orgullosa de ser catalana; d'haver nascut en una terra amb tanta història, amb identitat pròpia, llengua pròpia... però avui és un d'aquells dies en que em sento especialment orgullosa. Avui el Parlament de Catalunya ha decidit que a partir del 2012 ja no es fan més corrides de toros al meu país i aquesta notícia em sembla meravellosa.

Sempre he pensat que s'ha de tenir la sang molt freda per dedicar-se a ser torero i ser capaç de torturar una i altra vegada un pobre animal indefens fins la mort i no sé si és pitjor ser el que ho fa o gaudir veient aquest espectacle tan lamentable.

Segons moltes persones les corrides de toros són una tradició que no es pot tocar, una festa més que forma part de la nostra cultura... Jo penso que les corrides son una salvatjada, un espectacle patétic i cruel i estic molt i molt contenta de poder dir que a la meva nació no es duen a terme aquests assassinats tan cruels.

Visca Catalunya i avui visca el Parlament! Que si les corrides de toros són cultura prefereixo ser inculta però sentir-me persona i tenir sentiments!

2 comentaris:

Martha ha dit...

Antígament es tiraven als lleons els cristians. Si no es permet una evolució...

Anònim ha dit...

a principis de juliol vem anar a granada,vaig estar en un torneig de futsal,l ambient es va escalfa i per no se quina rao ens van comencar a insultar.Deien algo aixins com "fuera catalane!!!!soy gentusa!!!!iros pa vuetro pueblo!!" del que no es van queixar son dels diners i de les ayudes que els i donem.....vui la independencia ja!!!