diumenge, 13 de març del 2011

La venjança serà terrible

- Deixar-te sense paga.
- Engegar l'aspirador a les 9h del matí quan hagis arribat a les 6h del matí de festa.
- Anar a buscar-te a l'institut i menjar-te a petons davant dels teus companys.
- Arreglar-te les celles davant dels amics després d'haver-me mullat els dits amb la llengua.
- Ensenyar-li a la teva novia fotos de quan eres petit una vegada i una altra.
- Dir a tothom que vas dur bolquer fins els 18 anys i xumet fins els 13.
- Presentar-me a la discoteca on siguis amb una mini i pujar-me a ballar en un podium després de dedicar-te el meu ball.
- Ficar tota la teva roba a la rentadora junt amb alguna peça rosa assegurant-me que destenyirà.
- "Amenaçar-te" pel carrer dient-te: "ara es pensaran que som novios" mentre t'agafo del bracet.

De tot això i molt més sóc capaç si no em deixes dormir una nit seguida però ja! Has vist quina mare més retorçada? Doncs encara puc pensar coses pitjors així que tu mateix Biel xato, te l'estàs jugant...

4 comentaris:

Sílvia ha dit...

Ben pensat, tu apuntau-ho tot i ja veurà, ja. Jo també tinc una llista preparada. Què és això de no deixar-nos dormir? S'ho haurien de pensar millor perquè tenen les de perdre, jajajajajajaja

Mirashka ha dit...

je je je massa poc! massa poc!!! les meves tenen requisada la paga fins els 19, però les teves idees m'han agradat molt, sobretot la de la discoteca...

onavis ha dit...

Estic segura que si fos conscient d'aquesta venjança deixaria de plorar totes le nits!! Això d'avergonyir-lo durant l'adolescència és el pitjor càstig que li pots fer a un nen!!

Jordi Bufí ha dit...

jajaja pobret, la que li espera!