dilluns, 28 de març del 2011

Premi

L'onavis de "Aprenent a ser mare" m'ha donat un premi (cosa que agraeixo i m'ha fet molta gràcia) que consisteix a dir set coses sobre mi així que allà vaig:

1- No m'agrada gens ser filla única. No hi ha dia que no pensi en com seria tenir un germà o una germana i poder compartir coses amb ell/a. Quan veig la gent amb els seus germans o parlant d'ells tinc molta enveja (de la sana, eh?) i aquest és el principal motiu pel que he tingut dos fills per què no vull que ningú senti el que sento jo com a filla única.

2- M'agrada molt la meva feina. No és que ser mestre sigui la feina més ben considerada del món i la veritat és que cada vegada la cosa es fa més difícil però m'encanta i la gaudeixo molt.

3- Sóc summament cabuda i impacient amb les coses (crec que és un dels meus pitjors defectes). Si vull una cosa la vull ja i quan m'he d'esperar puc arribar a ser mooooolt insuportable.

4- Necessito molt a la gent. No m'agrada enviar missatges i que no me'ls responguin o estar sense saber res d'una amiga molt de temps. M'agrada que em preguntin com estic, que m'enviïn mails, que em posin comentaris al face... Vaja, que estiguin a sobre meu.

5- M'encanta el Bosé (jaja! Aquesta l'havia de colar per algun lloc).

6- Tinc adoració per la meva àvia. A la resta de la família també me l'estimo (bé, uns més que uns altres) però a la meva àvia és que l'estimo amb bogeria però no hi ha per menys perquè és la millor àvia i persona del món!

7- M'agrada veure sèries, pelis, llegir, anar a sopar amb el meu marit... Ups, ja m'estic passant!