divendres, 1 d’abril del 2011

Cotxet de "nen gran"

Dimecres (crec que va ser dimecres) vaig fer el canvi de cotxet pel Biel així que vaig aparcar el Carrera que pesa 20 mil quilos (o almenys a mi m'ho sembla) i vaig agafar ja el Maclaren.

Recordo que a l'Andreu li vam fer el canvi abans dels 6 mesos perquè a l'altre cotxet gairebé no hi cabia! Sempre ha estat un nen molt llarg i allà anava incòmode així que abans dels 6 mesos vam comprar el Maclaren i ostres! Que bé ens va anar.

Ara amb el Biel he trigat una mica més perquè tot i ser un nen grandot és més menut que l'Andreu i no anava malament a l'altre passa que jo sí que pateixo dur un cotxet tan gran ja que la pujada per anar a l'escola bressol de l'Andreu cada vegada em costava més.

Bé, doncs fet el canvi i per pura curiositat vaig decidir buscar per internet opinions sobre quan fer el canvi d'un cotxet a una cadira de passeig i com sempre vaig trobar opinions per tots els gustos. Hi ha des de qui posa que va passar el nen als 3 mesos perquè estava fins el monyo de dur un cotxet tan pesat fins a la que diu que és una barbaritat dur el nen en una cadira de passeig abans dels 18 mesos.

Després de llegir els comentaris, vaig tancar l'ordinador i me'n vaig anar tan contenta amb el meu nen de 5 mesos llargs dins la cadireta de passeig.

Això em fa pensar en com he canviat des de l'Andreu fins ara. Amb l'Andreu tot m'amoïnava, tot el que llegia em feia dubtar, sempre insegura, sempre buscant altres opinions... Ara no és que vagi de sobrada perquè sóc de les que pensa que sempre es pot aprendre molt llegint o, sobretot, escoltant altres mares però és cert que les coses me les prenc d'una altra manera. No pateixo tant, estic més segura i les segones o terceres opinions em donen bastant més igual. Ja no m'afecten tant les opinions que pugui llegir per internet i em sento millor la veritat.

3 comentaris:

onavis ha dit...

Quanta raó amb això dels consells!! a mi ja em passa amb la petita, que a mesura que passen els mesos, m'obsessionen menys!

Que gran el teu petit!! A la cadireta el que tenen és que es veuen més grans!

Buen ratito ha dit...

Déu meu peró que gran que esta el Biel, tens raó amb lo dels comentaris, nosaltres també hem passat a la marieta al cotxet i he mirat i remira't els comentaris que feia tota la gent, pero com diu la meva mare, has de seguir els teus instints perqué una mare es una mare.

Esther ha dit...

Sort que amb el temps anem passant perquè jo al principi amb l'Andreu patia per tot!

Noe està molt gran ja el peque sí. Passa volant!