diumenge, 17 d’abril del 2011

A l'estiu... Terrasseta?

Quan comença a fer calor i passo pel costat dels bars no puc evitar pensar en les terrassetes. Com venen de gust a l'estiu! Per fer un gelat, una orxateta, unes tapetes, el que sigui! Aquest any però no sé si serà igual i és que les terrassetes s'han convertit en autèntics "fumaderos". Ara les terrasses estan plenes de gent que fuma i fuma i, per tant, no s'hi pot estar.

Jo sóc ex fumadora (vaig deixar de fumar quan vam decidir anar a buscar l'Andreu) i mai no he pogut entendre la falta de respecte d'alguns fumadors cap els que no ho són. Amb això no vull dir que tothom que fumi sigui igual però sí que és cert que hi ha moltíssima gent que quan encén una cigarreta no mira si molesta, si no molesta, si hi ha criatures a les que el fum els hi dona en els morros... Vaja, que només miren si a ells els hi ve de gust i amb això ja n'hi ha prou.

No entraré en la llei antitabac perquè no sé si estic d'acord o no (almenys abans alguns borratxos estaven recollidets dins el bar i no pel carrer com ara) però sí que entro en la llibertat de les persones. No deixar fumar és anar en contra de la llibertat de les persones? I empassar fum de tothom i no poder dir ni "mu" no ho és?

Sigui com sigui em sembla que aquest estiu em quedo sense terrassetes!

3 comentaris:

onavis ha dit...

No hi havia pensat, en aquest efecte secundari de la prohibició de fumar dins dels bars....
Però tens raó, serà difícil trobar un lloc on esquivar el fum!
Tot i això, jo sí estic a favor de la llei. El que no podia ser era el que passava abans: en uns llocs podies fumar, en d'altres no... Un catxondeo!

Esther ha dit...

Aquest estiu tots els que no fumem cap a dins!

I sí, era un cachondeo però la de calers que han fet gastar al sector restauració per a res també és per quedar-se mort, eh¿?

Sílvia ha dit...

No, no, res de cap a dins, aquest estiu tots els No fumadors a les terrassetes i els fumadors "all i aigua", que es quedin a casa seva.
Jo també estic ben a favor de la llei antitabac.