dilluns, 9 de maig del 2011

Ratllada per la pre-inscripció "El retorno"

Ara que ja estem tranquils per l'Andreu toca patir pel Biel. La setmana passada vaig anar a fer les pre-inscripcions per tres escoles bressol municipals i la veritat és que no tinc massa fe.

Després del "jaleo" amb el tancament de l'escola bressol on va l'Andreu ens quedem una mica amb el cul a l'aire i tot i que hi ha un inspector que sembla que té ganes d'ajudar no sé si aconseguirà la seva fita que és que tots els que ens quedem sense escola bressol per l'any vinent tinguem plaça en una municipal.

Jo per si de cas ja començo a contemplar la possibilitat de dur el nen a una privada i la veritat és que fent números se'm posen els pèls de punta!

L'escola bressol a la que va ara l'Andreu és una de les més econòmiques (tot i que de barata no n'hi ha cap) i el cert és que els números de les altres fan por! Avui però m'han dit que hi ha una que està disposada a baixar preus perquè volen nens. Al costat els hi van obrir una municipal no fa massa i es veu que això els ha fet mal... Jo pel meu compte també penso que les guarderies tindran menys nens per la crisi perquè si una família es queda a l'atur no crec que es pugui permetre pagar segons quines mensualitats.

Sigui com sigui aquesta que ha decidit baixar preus és una escola bressol antiga (un dels primers alumnes que hi va anar va ser el meu marit) i el cert és que quan l'Andreu era petit ja vam anar a mirar-la. A mi no em va acabar de convèncer perquè era molt cara i perquè les mestres que hi havia em van semblar una mica antipàtiques. Ara diuen que han fet reformes i que baixen el preu i la veritat és que per una part crec que és l'escola bressol que més ens convé si no entra a cap pública i per l'altra em fa por no triar massa bé.

Seria ideal que entrés en aquesta perquè ens queda a cinc minuts de l'escola on anirà l'Andreu i això ja s'ho val. De fet està més a prop que qualsevol de les municipals a les que volem que hi vagi... Té un pati enorme que faria les delícies de qualsevol nen, hi ha cuinera pròpia que això sempre s'ha de tenir en compte i el preu, en principi, serà més assequible. A més la directora té un especial apreci pel meu marit i això també compta!

Per altra banda hi ha la "fama". Hi ha foros per internet on no la posen massa bé perquè diuen que la directora és una pessetera i la manera de fer tampoc és massa del meu estil. Cal dir però que també he trobat alguna opinió d'alguna mare que porta els seus fills allà i es mostra encantada. Potser hauria de començar a resistir la temptació de buscar tota classe de coses per internet!

Resumint... Que fa dos dies patíem per l'escola del gran i ara patim per la llar d'infants del petit i això és un no parar. Per sort hi ha un punt moooolt positiu en la busca de la llar d'infants i és que només anirà dos cursos!

2 comentaris:

Sol Solet ha dit...

Hola!
Jo estic exactament igual. A les públiques no sé si entrarem i les privades són exageradament cares (l'atre dia vaig fer un post sobre el tema)http://surtelsol.blogspot.com/2011/05/escollint-la-llar-dinfants.html
Només queda esperar i no desesperar!!
Paciència

Esther ha dit...

Això de les escoles bressol està molt malament! Haurien de fer moltes més públiques i que entrés tothom perquè lo de la privada és abusiu.

Ja vaig llegir el teu post...

Vinga, creuarem els dits!