dilluns, 4 de juliol del 2011

Primer dia d'autoescola

Bueno, doncs ha arribat el dia. A les 11h tinc la meva primera classe teòrica a l'autoescola i la veritat és que no tinc gens de ganes d'anar-hi.

Sí, ja sé que he d'anar, que quan tregui el carnet ho agrairé, que és necessari, que dóna independència i mil coses més però així d'entrada fa com mandra anar a un lloc on em donaran la "chapa" durant una hora explicant-me coses que així a priori no m'interessen.

Com veieu la meva actitud ara mateix és de suspens però tot i així crec que progressaré adequadament i al final potser li agafo el "gustillo"i tot, no? (espero...)

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Dona... no li agafis massa el gustillo a això d'anar a l'autoescola i treu-t'ho del damunt tant aviat com puguis!! jeje
Espero que no se't hagi fet massa pesat, i sí! jo també reitero el que tu mateixa has dit: després estaràs contenta d'haver-hi anat i tenir la teva "independència"

Ànims!!!!!

Sol Solet ha dit...

Molts ànims, a mi tb em feia molt pal anar a les classes i hi vaig anar-ho poc però ja veuràs que amb els dies es va fent més suportable!
Per cert per si no ho saps a la web de la CGT i un parell de webs més (és que no recordo els noms) hi ha test d'examens que els pots fer per internet i et guarda les que no has respost bé per tornar-les a fer quan vulguis, a mi em va anar molt bé això, no s'em feia gens pesat.

Ànims i pensa en la independència.

Sílvia ha dit...

Sí que ha de fer pal, sí, no es pot negar. Però com t'ha dit la Sol Solet, va molt bé anar fent qüestionaris pel teu compte i de tant en tant anar a l'autoescola, que sempre s'aprèn alguna cosa. Mira-ho pel costat positiu, cada dia que passa en queda un menys per acabar!!! Molts ànims i molta sort!!

Esther ha dit...

Bueno, he superat el primer dia sense pensar en altres coses mentre ens explicaven el rotllo. Ja és tot un pas, eh¿?

Sol Solet a l'autoescola em van donar l'adreça d'un lloc on fas tests online i la veritat és que va molt bé tot i que hi ha coses que em sonen a xino.

Mira que arriba a ser avorrida la teòrica!

Mirashka ha dit...

Puff, si, és força rollo, però quan hi vagis a fer tests tampoc es fa tan dur... vinga ànims que d'aquí a res ja ni te'n recordaràs!

Euphorbia ha dit...

ai, la teòrica. Jo tenia una professora que crec que ella mateixa també s'avorria, anava canviant de tema i acabàvem parlant de la seva vida o de la vida d'algú i la veritat que per allà hi corria una fauna molt variada. Això és com anar a la mili, et trobes amb gent amb la que no tindries contacte si no fos per aquesta necessitat d'anar a les classes. Té el seu què.

onavis ha dit...

Ànims!! Un cop hagis anat a quatre classes ja et serà tot més fàcil, podràs començar a fer tests i veuras el final més aprop!
A la meva època, quan em vaig treure el carnet, no hi havia això dels test per Internet, i penso que és molt pràctic.
I estic d'acord amb l'Euphorbia, es coneix a gent de mons ben diversos!
Ja ens aniràs explicant!

Esther ha dit...

Mireia això diuen, que la teòrica s'acaba oblidant :-P

Euphorbia la meva profe també Déu n'hi do! Diguem que la noia molt fina no és i es passa mitja classe dient tacos i fent acudits que no fan gràcia (o això o no els agafo...).

Onavis als teus temps¿? Dona no seràs pas tan vella :-))

conxi ha dit...

Com ja t'han dit totes: molts ànims! I com és que no te'l vas treure quan anaves a la Uni? Devies viure a ciutat! Si fossis de poble com jo segur que no hauries trigat tant!!

Esther ha dit...

Conxi jo a la uni anava en metro jeje! Sip, sóc de ciutat! :-)

MamaModerna ha dit...

Jo tampoc tinc carnet i de moment passo del tema. Només em faltava aprendre a conduir per l'esquerra!
Ànims que en dos dies ho tens superat. I ja aniràs explicant la fauna i la flora que vas coneixent...