divendres, 12 d’agost del 2011

Contenta

Avui estic molt contenta. Aquest matí he rebut un whatsapp d'ella dient que anava a comprar la prova i em deia alguna cosa. La "cosa" que m'ha dit ha estat: "aaaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaaah" i com ja intuïa per on anava tot però no n'estava segura l'he trucat.

No he entès massa del que ha dit però no ha fet falta. Els crits i els plors d'emoció delataven el positiu i aleshores jo també m'he emocionat i les dues hem cridat i les dues hem plorat i les dues hem rigut.

Això sí que és una bona notícia perquè ho desitjava i perquè les ha passat ben magres però l'esforç sempre val la pena quan veus les dues ratlletes rosses allà plantades i descobreixes entre emoció, canguelis, riures i plors que estàs embarassada.

4 comentaris:

MamaModerna ha dit...

és molt emocionant quan algú que estimes comparteix amb tu aquest tipus de notícies :-)

Esther ha dit...

Molt! :-)

Mirashka ha dit...

:)))))))))

Anònim ha dit...

Felicitats per aquest positiu tant desitjat. Emociona molt quan algú que estimes ho comparteix amb tu i més d'aquesta manera especial.