dijous, 25 d’agost del 2011

La Siken

Avui he anat a la farmàcia a comprar una cosa i he acabat fixant-me en una altra. Allà als estants hi havia tots els productes per a la dieta Siken i ves, m'ha donat per preguntar.

La noia que m'ha atès me l'ha venut molt bé (és la seva feina clar...). M'ha dit que en 45 dies es poden perdre nou quilets que ja són més o menys els que m'agradaria perdre.

La dieta té com unes quatre fases. Comences menjant només verdura, làctics desnatats i sobres de tota classe i després ja mica a mica vas introduint menjar més "normal" fins a arribar al punt de menjar només sobres una vegada o dues a la setmana i la resta de dies menjar del de sempre. Fins aquí la cosa prou bé perquè la veritat és que els sobres tenen molt bona pinta i si et pares a fer números no són tan cars ja que també deixes de comprar altres coses i només menges això.

La part no tan bonica és que segons aquesta noia no et pots passar ni un sol dia. A veure, està clar que una dieta si la comences a saltar dia sí dia també no fas res però coi! Ni un sol dia?

L'altre tema que no acabo de veure massa clara és el famós efecte "rebote". No vull fer dieta, perdre 9 quilos i després recuperar-los en dos dies. Sé que he de ser constant però una cosa és ser constant i l'altra amargar-te la vida sense menjar mai més un plat de macarrons.

No sé, jo estic en contra de tot aquest tipus de dietes perquè penso que el que millor va és mirar-se amb el menjar i ja està però reconec que des d'aquest matí que no paro de pensar i fer voltes perquè ja no perdo com abans i perquè potser una empenta així m'aniria bé.

Buf, com veieu últimament penso molt en el tema pes...

5 comentaris:

Sol Solet ha dit...

Buf, fer un tipus de dieta així és molt tentador però per un altre costat això de prendre productes no em fa massa el pes, però clar, també exelera els efectes de la dieta! uf! quin embolic!
A mi el que més por em fa d'aquesta dieta és l'efecte rebot quan deixes de prendre els productes i això de no pode passar-se ni un sol dia mmmm...Jo penso que si no et costa massa perdre pes és preferible la forma tradicional, planxa, verdura i una mica d'exercici.

MOLTS ÀNIMS :)

Euphorbia ha dit...

Quin ensurt!!! Al principi de llegir pensava que l'havies comprat...
Això, a part de no ser sa, trobo que gairebé hauria de ser delicte que es vengués en farmàcies.
9 quilos en un mes i mig és un disbarat que no pot ser bo pel cos de cap manera.
Estava llegint avui mateix que amb les dietes saludables i que funcionen sense efectes rebot es perd una mitjana d'un quilo al mes, d'altra banda crec que cap dieta hauria de restringir cap aliment i menys substituir els aliments naturals per sobres químics.
Crec que el millor és anar a un metge que posi una dieta de menys calories però dins de la dieta mediterrània. I els macarrons jo no els abandoraria, nomès es tracta de menjar-ne menys.
Petons

onavis ha dit...

Jo conec persones que han fet aquest tipus de dietes i realment fan un canvi bastant gran al principi, però al cap de ben poquet ja estan igual que abans o inclòs amb més quilos.

La manera de perdre pes és gastar menys del que ingreses, però clar això és la teoria i entenc que és molt temptador provar solucions més ràpides!
Ara al setembre n'hi ha moltes d'aquestes dietes miracle, tenen molts clients potencials!
Jo ho faria com t'han dit les dos compis, d'una manera més sana!

Esther ha dit...

Sol Solet la veritat és que això de no passar-se ni un sol dia sona a: "si et passes un dia faràs efecte rebote i nosaltres quedarem com el cul perquè no hauràs perdut els 9 quilos que t'hem dit que perdries". Màrqueting?

Euphorbia quan llegeixes això d'un quilo al mes entren ganes de plorar jaja! Bromes apart reconec que quan més temps m'he mantingut en el pes ha estat quan he perdut poc a poc i menjant de tot però mirant-m'hi molt. De fet l'efecte rebote que vaig tenir d'aquella dieta es diu Andreu :-)

Onavis això és el que em fa por a mi. Estar igual o pitjor al poc temps després d'haver fet l'esforç físic i de butxaca.

Anònim ha dit...

Jo tampoc estic massa a favor d'aquestes dietes tant estrictes i que, a més, substitueixen el menjar "normal" pel menjar "químic"
Acostuma a passar que qui perd kilos molt depressa també els recupera molt ràpid, inclús més dels que ha perdut.
Amb això de les dietes s'ha d'anar amb compte, que t'hi jugues la salut!
Si et poses a fer un sacrifici, fes-lo el millor que puguis. (semblo la teva mare aquí donan-te consells...)