dilluns, 8 d’agost del 2011

Premi

La MamaModerna em va passar ja fa alguns dies un premi que va crear l'Erna i que consisteix a dir algunes cosetes sobre una mateixa. La veritat que aquests premis fan força gràcia perquè sempre li agrada a una que pensin en ella i perquè ajuda a conèixer més a la gent que llegeixes tot sovint, oi?

- Una cançó que t'emocioni i per què? Doncs tot i que no és del meu estil (si és que tinc un estil perquè m'agrada una mica d'aquí i d'allà) m'agrada molt "La vida es bella" cantada per la Noa. Quan vaig tenir l'Andreu la vaig descobrir i suposo que tot el tema "hormonetes" van ajudar a que m'emocionés molt però la veritat que encara m'agrada i em fa posar els pèls de punta.

- País on t'agradaria viure si poguessis i per què? M'encanta Catalunya així que crec que, per gust, no marxaria a cap altre lloc. Si fos per necessitat i pogués triar doncs suposo que acabaria anant a Costa Rica per no haver de sentir més al meu marit insistint amb el tema je je je!

- Com et descriuries en cinc adjectius?
Extravertida, autoexigent, alegre, impacient i detallista.

- Alguna vegada algú et va explicar com seria el teu futur? Doncs sí. Durant la meva època a l'institut vaig acompanyar una noia a llegir-se les cartes i mentre l'esperava un home que hi havia a la botiga se'm va acostar, em va preguntar si em podia llegir la mà i li vaig dir que sí (jo amb tot el pitorreo del món, eh). Doncs m'ho va encertar tot! Fins i tot coses que encara em passen...

- Un objecte important per a tu i per què? No tinc massa apego a les coses materials però tinc un nino al que li tinc especial carinyo. Resulta que quan era petita un any per reis vaig demanar la Rosi dels Fraggle Rock, els reis no la van trobar i em van portar la Musi i ja veureu quina tonteria però sempre m'havia quedat amb les ganes de la Rosi. Doncs bé, no fa massa temps el meu marit em va aconseguir una Rosi i em va fer molta molta il·lusió així que per a mi aquell nino és especial.

- El teu perfum preferit. M'agrada molt la 212 de Carolina Herrera i la Lolita Lempicka (a Lolita le pica segons la meva àvia...).

- D'on creus que ve la sort? Doncs no tinc ni idea però estic convençuda que hi ha que neixen amb estrella i d'altres estrellats!

Passar el premi a aquestes alçades potser ja no, oi?

5 comentaris:

Sol Solet ha dit...

A mi també m'encanta la cançó de la vida es bella sobre tot la que canten la Noa i en Miguel Bosé (de fet suposo que és per això que t'agrada a tu jejeje)
Carai Costa Rica! estaries sempre morena!!

Esther ha dit...

Doncs fixa't que ja és estrany però m'agrada molt la que canta sola tot i que a l'altra tampoc li faig un lleig, eh? Mi Miguel ooooh!

I sí, tinc el meu marit convençut que hem de marxar a Costa Rica però vaja que jo morena ni així. Sóc de les de blanco transparente :-P

MamaModerna ha dit...

A Costa Rica et faries un fart de menjar Gallo Pinto! És un país molt maco però no ens enganyem, a nosaltres ens agrada viure amb unes altres comoditats...

Lo de extravertida, vol dir que vas extra-vestida? Doncs vigila aquest vici que la roba és careta. juas juas.

Esther ha dit...

Sí MamaModerna, és que vaig a capes com les cebes! També val canviar la primera "a" per una "o" Jajaja!

Anònim ha dit...

Impacient!! Jejeje aquest també és meu, però només en podia dir 5!! :p jiji