dimarts, 13 de setembre del 2011

L'Andreu a P3

Bé, doncs ja és una realitat! L'Andreu ja fa P3 així que el meu petit ja no és tan petit.

L'adaptació va començar divendres passat quan va anar a una "visita" a l'escola amb en Jordi. Allà va poder veure quina seria la seva classe, va conèixer la seva mestra, alguns companys... I tot i que al principi va passar vergonya després ja es va mostrar eixerit com és ell.

Dilluns va anar de 15h a 16:30h i encantat de la vida. Quan vaig arribar a casa em va explicar que havia estat jugant, que té una cuineta a la classe que li agrada molt, que la mestra és "guai" i unes quantes coses més que em van fer saber que la seva escola li agrada.

Avui ha tocat anar de 9h a 11h i ha tornat a anar ben content. En arribar a casa li he preguntat i diu que s'ho ha passat molt bé perquè la Txell (la mestra) li ha explicat el conte d'en Patufet.

Demà anirà de 9h a 11h i de 15 a 16:30h i ja no estic gens amoïnada. Crec que tot està anant perfecte i és que tinc un super nen (com babeja la mama).

8 comentaris:

Euphorbia ha dit...

Me n'alegro molt de que hagi estat un començament tan suau. El Jordi l'any passat va plorar força dies i aquests any ha anat molt bé però no et pensis, no les tenia totes perquè deia que no volia que s'acabessin les vacances i no volia que preparessim la motxilla, però al final ha anat de conya.

onavis ha dit...

Perfecte! ja tens un homenet més a casa!

Anònim ha dit...

Molt bé!! Ja veig que el canvi d'escola no ha suposat cap problema :)

Sol Solet ha dit...

Però si està fet un campió!!! Molt bé que tot vagi sobre rodes!

MamaModerna ha dit...

Sí que és un super nen, sí :-)

Esther ha dit...

Gràcies noies, estic molt contenta amb el meu nen super gran :-)

Aurelia La Xata ha dit...

jejeje enhorabona !!! per cert un poaaaal per a la baba de la mamaaaaaa!!!

Mirashka ha dit...

no n'esperava menys!!!!