dimecres, 9 de novembre del 2011

Avui em toca a mi

Després que en Biel hagi agafat vàries -itis diferents i ara ja estigui bé (toco fusta) sembla que ha arribat el meu torn.

Ahir després de dinar vaig començar a trobar-me malament. No sé explicar ben bé què em passava però em feia mal l'esquena, el cap, la panxa... vaja, el que se'n diu malestar general.

En quant va arribar en Jordi em vaig posar al llit i he passat una nit ben rara. D'aquelles nits en les que et vas despertant i adormint de manera constant. Avui m'he llevat encara força estranya i com no estic al cent per cent he decidit que em quedo a casa.

Com ja em va passar fa unes setmanes em sento culpable per haver-me quedat. Ara ja penso en les classes de socials que tenia programades i que no sé si es faran si no hi sóc o en la redacció de català que havíem de treballar per publicar-la a la revista de l'escola. Sí, sóc bleda! Però avui he decidit que he de mirar per mi perquè quan plego de la feina encara em queda la part més dura del dia que és la de batallar amb els nens. Una feina a la que no puc faltar mai...

Avui he decidit que m'he de recuperar, m'he de cuidar i m'he de mimar així que us deixo perquè marxo al llit.

Ah, abans de marxar només dir-vos que al meu CAP ja han decidit retallar del tot i avui en comptes de veure'm un metge em veurà una infermera. Hi ha dret? Com està el país!

8 comentaris:

onavis ha dit...

A cuidar-se molt!
Reposa bé aquestes hores que quan arribin els nens del cole ja no podràs fer de vida malalta al 100%!

Esther ha dit...

Sí, estic reposant tot el que puc però no serveixo per estar malalta!

Ara he parlat amb una companya de feina i han marxat tres nens de la classe durant el matí amb els mateixos símptomes que jo. Tinc la classe infectada...

conxi ha dit...

Clar que sí, t'has de cuidar sense remordiments! D'aquí res ja tornes a estar en acció i segur que tindràs temps d'acabar tot lo de classe. Ale, a recuperar-se!

Sol Solet ha dit...

Carai, sembla que es presenta una plaga fulminant a la teva classe!I això de sentir-se malament res de res, a mi també em passa però quan veig que després hi ha algúna companya que s'agafa la baixa per un tall al dit doncs penso seràs tonta per patir tant!!
Bé, cuitdat molt!!! Millorat!!

Anònim ha dit...

Segur que t'ha vingut genial no anar a treballar, espero que estiguis millor, i a acabar-se de recuperar!

MamaModerna ha dit...

Fas molt ben fet de descansar.
Que et milloris aviat guapa i que el els teus homes et mimin molt

Euphorbia ha dit...

Arribo tard i espero que ja estiguis millor, hi ha una passa molt gran per les escoles. Ahir el Jordi va fer una caca una mica extranya i ja veurem que passa.
Què t'acabis de recuperar i no pensis en la feina (ja sé que és difícil, què m'has de dir)
Petons

Esther ha dit...

Sol Solet tens tota la raó però per això s'ha de servir i jo no serveixo pas.

Conxi de moment estic com un coronel donant ordres des de casa però quan torni ja veurem que em trobo. No dubto de la professionalitat de qui hagi entrat a la classe però les coses fetes per una mateixa...

Ester i MamaM gràcies!

Euphorbia a les escoles semblem hospitals :-( Que no sigui res això del teu petit.