dijous, 10 de novembre del 2011

I seguim amb els virus com a convidats a casa...

I avui fem "doblete"! L'Andreu ha passat la nit a 39,5 de febre (està fet una coca) i jo continuo ben fluixeta...

Quan m'he llevat m'he hagut de fer a la idea que el millor pels dos era quedar-nos a descansar avui i ho he aconseguit així que he trucat a l'escola i aquí estic. Crec que avui ja faré neteja per la meva banda i crec que l'Andreu estarà molt millor amb els mimos de la mama.

El que més greu em sap és que demà l'Andreu tenia una excursió al Brull per treballar la tardor i se la perdrà. Pobret meu! Mira que estava content amb la seva sortida. Virus de marres!

5 comentaris:

cira ha dit...

Quin rollo aquests dies...a casa tampoc acabem de fer net! Segur que us anirà super bé estar a caseta!

MamaModerna ha dit...

Vaja, pobre Andreu.
Una abraçada

Sol Solet ha dit...

Aix jolines! no pareu!! nena fes desinfecció total aquest cap de setmana i a veure si feu el tomb ja!

Euphorbia ha dit...

A veure si feu net d'una vegada.
A recuperar-se.
Llàstima d'excursió...
Petonets

Anònim ha dit...

Espero que esteu ja millor.

Una abraçada.