dimecres, 23 de novembre del 2011

I van 32

Avui fa 32 anys que vaig nèixer i estic la mar de contenta perquè he de confessar que m'encanta el dia del meu aniversari. Hi ha gent que odia aquest dia perquè es sent més vell però a mi això em dóna força igual i gaudeixo de les felicitacions, les abraçades, els comentaris "jocosos"... Vaja, que m'agrada fer anys i penso que malament si no els fes.

Per algunes persones amb 32 anys sóc una cria ja que 32 anys no són molts. Per unes altres ja tinc prou edat com perquè se'm parli de vosté, he passat dels 30 i això ja comença a sonar gros i per mi... Per mi doncs la veritat és que ni són molts ni són pocs. Per mi els 32 són els que són i ja està.

Si miro endavant veig que queden tantes i tantes coses per fer que em sento com una nena petita. Tinc ganes de fer, de conèixer, de saber! Si miro enrera doncs també trobo lo meu. Buf! Em puc veure al sofà de la meva iaia fent càlculs per saber quina edat tindria al 2000 i imaginant un futur en aquell any en el que seria taaaaaaaaan gran. Així que ben pensat no sóc ni massa gran ni massa jove, no?

El que sí que em fa especial il·lusió és veure que als meus 32 anys he aconseguit treballar del que m'agrada (no sé si durarà massa amb les retallades però això ja és un altre tema), tinc un marit que m'estima i al que estimo, tinc dos fills preciosos que són el motor de la meva vida, tinc encara la iaia, tinc bons amics (potser no masses però no es tracte de quantitat sinó de qualitat, oi?), gent amb qui passar-m'ho bé... Vaja que crec que sóc força feliç i només per aquest motiu ja em mereixo fer una bona celebració i menjar-me un bon tros de pastís!

10 comentaris:

Buen ratito ha dit...

Felicitats guapa... ets tota una nena!!!! un petonas molt gran de part de la Maria i meu.

cira ha dit...

M'afegeixo al grup de les que els hi agrada fer anys! Felicitats i abraçades!

Anònim ha dit...

Per molts anys!! Ser feliç és el millor regal, i llegint el que escrius és més que evident que la felicitat forma part de la teva vida.

Jo sóc de les que dic que del que es tracta és d'anar sumant ;)

Un petó!!

onavis ha dit...

Felicitats!!
Som del mateix any, jo els cumpliré el mes que ve...
Deu n'hi do tot el que has fet!! Pots estar ben contenta!

Sílvia ha dit...

Felicitats!!! Jo també crec que és més important el que tens al teu voltant en cada moment de la vida que no pas els anys en sí. Quan hem aconseguit allò que desitjàvem ja poden venir els anys que vulguin. Petonets

Esther ha dit...

Gràcies noies! :-)))

Euphorbia ha dit...

Moltes felicitats!
Tens motius per estar contenta, i tant que sí.
Crec que tots hi hem pensat en els anys que tindriem al 2000, jo, precisament al 2000 vaig fer els 32, mare meva, com passa el temps.

Esther ha dit...

Gràcies Euphorbia. Sí que passa ràpida la cosa sí :-)

Sol Solet ha dit...

Ai Esther que vaig tard!
PER MOLTS ANYS!! espero que passésis un dia genial!!
petons

MamaModerna ha dit...

Happy belated birthdday!